2019 november - Bujo #22

Halihó!

Végre időben sikerült elkészítenem a havi bujo bejegyzést. Ez nagy részben annak köszönhető, hogy amikor megcsináltam az októberi tervezőt, utána nekiálltam a novemberinek és a decemberinek is.

A november színvilágát először fekete-fehér-szürkének álmodtam meg, viszont nem érkeztek meg időben azok a washi tape-ek, amikkel el szerettem volna készíteni a tervezőt. Így maradtam a szürke-kék-zöld vonalnál elsődlegesen. Még tavasszal rendeltem egy matrica szettet, ami tökéletes volt az általam elképzelt színekhez. Az előző hónapnál használt naptáras szilikon nyomdát itt is elővettem, viszont iszonyatosan béna lett a nyomdázás. Sok helyen elkenődött és jó pár szám fel sem ismerhető. Illetve azt utólag vettem észre, hogy az összes naptár 31 napos, de annyi baj legyen. Most kivételesen nem volt kedvem elkendőzni a hibákat, ha rendesen vezetem a szokás követőimet, akkor a hónap végére úgyis alig fognak majd látszódni a maszatok.

A blogtervező annyiban változott, hogy kisebbre rajzoltam meg. Volt egy olyan tippem, hogy a munka és karácsonyi ajándék vadászat mellett kevésbé fogok a blogokkal foglalkozni. A költségekhez most főleg a karácsonyi ajándékötleteket szeretnem felvezetni, és hogy mire mennyit szánok. A napi tervezők pedig ugyanolyanok, mint az előző jó pár hónapban.

Borítóképnek pedig egy tőlem egészen megszokott motívumot használtam: fák éjszakai galaxisos égbolttal. A november feliratot pedig ezüst színű akvarellel festettem meg. 







Tollak, filcek:
  • Pilot G-2 fekete zselés toll
  • Stabilo alkoholos tűfilc
  • Crayola Supertips szürke filctoll
Matricák, washi tape-ek:
Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések