Üresjárat - 2019/04

Halihó!

Múlthét elejéig úgy nézett ki, hogy alig lesz mit megmutatnom a legújabb üresjáratok bejegyzésben, aztán egy hét alatt eléggé felhalmozódtak a dolgok.


Ez az Alverde tusfürdő már volt a blogon, még mindig nagyon jó illata van (verbénás-grapefruitos, utóbbit ki is érzem belőle), sajnálom, hogy már nem találtam belőle többet. Az Oriflame Kamchatka tusfürdőjének nagyon kellemes friss illata van, enyhe fenyő illatot érzek ki belőle. Nem kizárt, hogy még veszek belőle, mert a minőségére nincs panaszom.

Elhasználtam egy újabb darabot a Dr. Organic teafás dezodorából, az Ebelin acetonos körömlakklemosójából, az Alverde hajvégápolójából, az Yves Rocher Mélytisztító arclemosójából és az Oriflame Everlasting alapozából is.

A Trend IT UP Long Lasting fedőlakkot az új swach stick-ekhez vettem, viszont felkenve nem volt olyan fényes, mint az eddigi fedőlakkok, amiket a stick-ekre használtam. A Moyra lakk hígítóját idén vettem, viszont múltkor voltam olyan szerencsétlen, hogy feldöntöttem, így nagyon sok kárba veszett belőle. Hatása nem rossz, de nem ez a kedvenc lakkhígítóm.

Az Alverde It's Cold Outside kézkréme valami fantasztikus. Vaníliás alapillata van, emellett nagyon hamar beszívódik és iszonyat jól hidratál. Sűrűbb állaga van, így én ezt a flakont még szétnyestem, miután befényképeztem. Volt még benne néhány alkalomra elegendő mennyiség. Már hetekkel ezelőtt újravettem, és őszintén szólva gondolkodok rajta, hogy lehet kéne még venni belőle, mert ez is limitált kiadás, viszont ez a valaha volt legjobb kézkrémem. Ami egyenlőre visszatartott a raktárkészlet felhalmozástól az az, hogy elég sok kézkrémet felhalmoztam télen. Ha találtok belőle, szerintem próbáljátok ki mindenképpen.

Flóra

Megjegyzések

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a blogod! Fel is íratkozom rá! Nagyon részletesen, precizen írsz a termékekről, tetszik :) puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök, hogy ennyire elnyerte a tetszésedet! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések