Joy-napok és májusi szerzemények

Halihó!

Csak úgy, mint az előző hónapban, most is részt vettem a kuponos napokon. Igaz, jóval kevesebb dolgot vettem. Egyrészt, mert áprilisban eléggé kiköltekeztem smink és szépségápolási termékek terén, másrészt, pedig mert nem volt sok olyan termék, amire kupont tudtam volna beváltani.

Először megmutatom az arcápolási termékeket, majd a sminktermékekkel folytatom. :)


Lassan egy éve csak Eucerines arcápolókat használok, és eddig nagyon meg vagyok elégedve a márkával. A Mélytisztító arclemosó zselét és a Bőrmegújító szérumot tartalékba vettem, a most használatban lévőknek már kb. csak a negyede van meg. Az újítást most a Hidratáló szemkörnyék ápoló jelentette. Időnként megpróbálkozok a szemkörnyékre való krémekkel, eddig még nem találtam meg az igazit, de most hátha.

Lassan a végére érek az Eucerines arcradíromnak, viszont nem találom olyan hatékonynak, hogy újra megvegyem. Helyette az Alverde Beauty&Fruity arcradír mellett döntöttem, amit már próbáltam és a kedvező ára, a finom illata és a gyengéd, de mégis érezhető hatása miatt vettem újra.


Még régebben nézegettem ezt a Maybelline Master fix porpúdert, amikor pár éve elkapott a porpúder láz. Viszont eddig soha nem vettem meg, mert 6 g termékért sokalltam a teljes árát, de még féláron is úgy voltam vele, hogy találok jobb alternatívát. Mint például a Catrice Nude Illusion porpúderét, ami 11 grammot tartalmaz és 1830 Ft-ba kerül. Most a Maybelline-t kezdtem meg, eddig nem rossz. A Catrice porpúderét pedig nagyon szeretem, ezért is vettem újra.

A Glamour-napok alkalmával beszerzett Bourjouis alapozóval mondhatni eléggé befürödtem. A színe nem passzol - igaz, keverve nem próbáltam, viszont amíg a két fal között elfogadhatóan néz ki rajtam, addig természetes fényben kb. narancssárga a fejem tőle. Emellett a kissé púderes formulája sem nyerte el a tetszésemet. A L'Oréal True Match alapozóiról nagyon sok jót hallottam, és még itthon is nagyon jó belőle a színválaszték - már ami a világosabb árnyalatokat illeti. Az 1W, azaz Golden Ivory árnyalatot választottam, ami egyenlőre tökéletesnek tűnik. Meglepődtem, hogy mennyire folyékony a formulája, illetve, hogy emellett mennyire pigmentált. Ami nem tetszik benne, hogy a pumpát kimondottan gagyinak találom, mind anyagában, mind működése szempontjából.

Újravettem a S-he szemhéjalapozóját is. Eredetileg más márkát szerettem volna megvenni, viszont a drogériában nem találtam olyat, ami ezen kívül elnyerte a tetszésemet. A hétvégén elmentem a győri Árkádba, ahol aztán megnéztem a Douglas kínálatát is, és ott akadtam rá erre a saját márkás szemhéjbázisra. Tetszik a tubusos kiszerelése, a teljes ára 1700 Ft lett volna, akcióknak hála kb. 1200 Ft-ot fizettem érte. A hosszan tartó formulát választottam belőle, és igaz, hogy eddig csak kétszer próbáltam, de le voltam döbbenve. Ugyanis este, amikor mostam le a sminkemet, a micellás vizemnek meggyűlt vele a baja. Egész nap tartott (kb. hajnali 5-től este 8-ig volt rajtam a smink), ez alatt nem kopott semmit se. Remélem a továbbiakban is ilyen jól fog teljesíteni.

Beváltottam egy Trend IT UP kupont is, bár csak ezt az egy matt rúzst hoztam el. Nagyon jónak tartom a márka matt rúzsait, jó a formulájuk, tartósak is, és az illatuk is nagyon finom. Most a 420-as árnyalatot hoztam el, ami egy barnás-rózsaszínes nude árnyalat. Elég természetes, hétköznapokra tökéletes.

A Catrice Arctic Glow highligterét már azóta meg akartam venni, amióta kijött vele a márka. Gyönyörű szép liláskék fénye van, és nagyon pigmentált is mellette. Felvitelnél azért nem árt vigyázni vele, mert ha nincs jól eldolgozva, vagy egyszerre sokat visz fel az ember, akkor egy kék csíkkal fog az arcán rohangálni, ami a púder fehéres alapja miatt sokkal feltűnőbb, mint pl. a márka High Glow Mineral highlightere.

Ezeken kívül még egy-két terméket vettem, mint például szappant és borotva pengéket. Örülök, hogy most gyakorlatilag csak olyan termékeket vettem, amikre szükségem volt, vagy pedig már nagyon régen kinéztem magamnak (az egy szem kivétel a rúzs, de pár száz forintért abszolút belefér szerintem).

Ti miket szereztetek be mostanában? És melyik a kedvenc alapozótok?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések