2019 június - Bujo #13

Halihó!

A júniusi tervezőmhöz a múltkor rendelt matrica csomagomat akartam mindenképpen felhasználni, ami tele van csodás pasztell kék, lila és rózsaszín színekkel. 

A kezdő oldalhoz ezt a képet használtam inspirációnak. Végül kicsit sötétebb lett, mint az eredeti, de így is nagyon tetszik. Az általam használt akvarell lapot spirálfüzet formában vettem meg, viszont, hogy ne hullámosodjon fel, le kellett ragasztanom a széleit. Így lett volna egy szép vékony fehér kerete a képnek, már ha nem folyt volna be a maszkoló szalag alá a festék - így inkább körbevágtam, és egy másik akvarell lapra ragasztottam fel. 

Az előző hónapokhoz képest, most egybe vettem a havi to do list-et és a szokás követőt. A Blog tervezetet pedig kicsit lekicsinyítettem, mert mostanában kevesebb időm jut a blogra, így feleslegesnek éreztem 2 oldalt erre "pazarolni". Viszont áprilisban igen csak kihasználtam a költség tervezetet, így ez is helyet kapott a blog tervezet mellett. Sikerült elrontani, mert csak filccel akartam felírni, mint előző hónapban, viszont elég csúnya lett, így akvarell festékkel kendőztem el az egészet. A megmaradt üres helyet nem akartam matricákkal kitölteni, így lett egy kevés hely jegyzetelni.

A heti tervező részt most végképp nem bonyolítottam túl. Nem terveztem meg előre az egész hónapot, minden napra annyira helyem lesz, amennyire szükségem lesz. Matricákkal és washi tape-ekkel tervezem majd ezt a rész folyamatosan díszíteni. Tavaly szeptemberben csináltam már ezt a rendszert, és akkor nagyon tetszett. Hogy nem legyen annyira üres, két matricát beragasztottam előre.



  


Tollak, filcek:

  • Creabox watercolor Pen - halvány kék
  • Creabox Fineliner - kék
  • Crelando Dual Tip Water Color Marker - lila
  • Sakura Koi Coloring Brush Pen - Pale Orange, Light Sky Blue
Washi tape, matrica:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések