Áprilisi AliExpress szerzemények - Bujo #11

Halihó!

Az áprilisi rendelésem most elég hamar ideért, mindössze két hétbe tellett. Főleg az újdonságok közül válogattam, így jöttek velem ezek az állat-popsis post-itek. Amikor megláttam őket, rögtön tudtam, hogy muszáj rendelnem belőlük. Szerintem halál cukik. Nővéremnek szánom ajándékba.

Az elmúlt pár hónapban nagyon megtetszettek a zöld leveles minták, így bekerült a rendelések közé ez a hármas washi szett. A nagyobb az 3 cm széles, a másik kettő 1,5 cm-es. Szintén az újdonságok között volt ez az ötös washi szett. Igaz, csak a vastag 5 cm széles hegyes/vízmintás tetszik belőle igazán. A szöveggel díszített egyáltalán nem tetszik, míg a végtelen-kaktuszos elmegy. A két vékonyabb közül a hullámos egyáltalán nem tetszik, míg a pöttyös nem lenne rossz, ha szabályosan követnék egymást a pöttyök, és nem fednének át néhol. A két vékonyabbat és a szövegeset biztos, hogy nem fogom megtartani.

Korábban kinéztem ezt a két másfél centi széles vizes témájú washit. Szerintem jó hasznát fogom venni majd valamelyik nyári bujomhoz. A matrica csomagok közül a tengeri állatos és térképes is egy leendő havi tervezőhöz vettem. A szobanövényes matricák közül párat kiszelektáltam, azokon fűszernövények nevei voltak. Ezekből néhányat beragasztottam a májusi bujomba.

Nektek melyik tetszik a legjobban?


Linkek:

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések