Üresjárat - 2019/03

Halihó!

Eltelt megint egy újabb hónap. Elég kevés terméket használtam el, és azok közül is a legtöbb "létszükségletű", de azért van néhány, ami eddig nem szerepelt a blogon.


A Balea Med pH-bőrsemleges tusfürdőjét már próbáltam. Nekem nagyon tetszenek az ehhez hasonló tiszta illatok, ezért is vettem újra. Az Isana Zeit Für Verwöhnung tusfürdőjét akciósan vettem, és egyből két darabot is beszereztem belőle. Narancsos-édeskés, kicsit fűszeres illata van. Ha esetleg még találtok belőle, akkor csapjatok le rá szerintem, mert az egyik legfinomabb illatú tusfürdő, amit valaha próbáltam. 

A Neogranormon törlőkendője gyakorlatilag minden üresjárat bejegyzésben szerepel, ezt is újra fogom venni. 

Elhasználtam egy Oriflame The ONE gyorsan száradó fedőlakkot, még mindig szeretem. Érdemes kipróbálni. A Catrice mono szemhéjárnyalója is kiürült. Szegénykét csak a papírragasztó tartotta egyben. Ez a 350 Starlight Expresso árnyalat, a tökéletes szemöldökszín számomra.

Az Yves Rocher Sensitive Végétal micellás vize a törzsvásárlói program keretein belül került hozzám. Korábban próbáltam már, akkor sem jött be annyira, viszont ezt kész kínszenvedés volt elhasználni. Az utolsó 20-30 ml szerintem megbuggyant - a színe kicsit besárgult, és a szaga is furább volt, mint előtte. Biztos, hogy többet nem nyúlok felé. 

Az Eucerin fényvédőjét még tavaly májusban vettem a Joy napok alkalmával. Az idei Glamour napokon szeretném pótolni, ha lesz Euceines kupon (még nem néztem utána a kedvezményeknek). Kimondottan szerettem, mert nem kukacosodott, sem az arckrémemmel, sem az alapozómmal. És nem is zsírosította az arcbőrömet. Borsos az ára, de szerintem megéri.

Ti miket használtatok el márciusban? És tudjátok már, miket fogtok beszerezni a Glamour napokon?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések