2019 április - Bujo #8

Halihó!

Tekintve, hogy ma délután fejeztem be az áprilisi tervezőmet, így csak most tudom megmutatni itt a blogon. Nálam már lassan lövik a pizsit, mert a héten délelőttös vagyok, így ez az időpont elég későinek számít. Ráadásul hétfői munkanap lévén eléggé el is fáradtam, remélhetőleg még tudok értelmesen fogalmazni a továbbiakban.

De akkor térjünk is rá az áprilisi tervezőmre. Mivel tavaszi hónap, ezért először valami virágos témát képzeltem el. Barackfa vagy cseresznyefa virágokkal. Viszont a virágmintás washimat már "ellőttem" februárban, a márciusi tervezőm pedig eléggé pasztellesre sikeredett, így új téma után kellett néznem.Végül mégis csak maradt a virág - a kezdőlapon legalábbis. Már egy ideje érdekelt, hogy hogy nézne ki, ha néhány festményemnek a hátterét feketével vagy indigóval színezném csak. Így ezt most meg is valósítottam. Adott egy "galaxy" magnólia plusz az indigó háttér és meg is van az idei kedvenc előlapom. Igaz, így sikerült feladnom magamnak a leckét, hogy mégis milyen legyen a többi oldal díszítése, de végül az egyszerűség mellett döntöttem. Viszont a heti tervezők fejlécénél kifogytam az ötletekből. És tegnap jött az isteni szikra, hogy nyomdázzak. Meg is tettem, viszont az utolsó hétnél kicsit elbarmoltam a nyomdát - és hát mivel is tudnám a legegyszerűbben elkendőzni a bajokat? Hát persze, hogy akvarellel. Aztán ma ahogy belelapoztam a bujomba, hiányérzetem volt a többi heti tervezős oldalnál, így nemes egyszerűséggel mindegyiket feljavítottam egy kis festékkel. A végeredmény nekem nagyon tetszik.

Egyébként meglepően jól bírja a lap a festéket. Természetesen próbáltam kevés vizet használni, hogy a hullámosodást elkerüljem, ami igaz nem sikerült, viszont a festék egyáltalán nem ütött át a lap másik oldalára. És a hátoldalon lévő nyomdát sem kente el, hiába volt néha kicsit túl nedves a papír.

A szokáskövetőt megint megvariáltam, mert az eddigi felállás annyira nem jött be, hátha ez igen. De ha ez sem lesz az igazi, akkor lehet, hogy kihagyom ezentúl, végül is tavaly megvoltam nélküle. Megint csináltam egy blogtervezetet, az előzőt is egész sokszor használtam. A sok üres helyet itt matricákkal dobtam fel. Mondjuk ez a vastag filces rácsozás annyira nem jött be, szerintem maradok a továbbiakban a szaggatott vonalaknál.

Egyébként az összkép nagyon sötét és nagyon kék lett, de nekem baromira bejön. Elvégre nem hiába a kék a kedvenc színem.







Tollak/filcek:

Washi tape/matrica:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések