Márciusi AliExpress szerzemények - Bujo #9

Halihó!

Március első hetében mondhatni már szokás szerint leadtam egy rendelést, ami kb. másfél héttel ezelőtt jött meg. 2 washi tape-et, 3 csomag matricát és 2 rajzcsipeszt vettem. Ezeken felül megjött még az egyik februárban rendelt matrica csomagom is, amiről őszintén szólva el is felejtkeztem. 



A nagy alakú, levél mintás matricákat rendeltem még februárban, terveim szerint hasonló sötétzöld témájú lesz majd a májusi bujom (link). Pár matricát ebből a szettből kiválogattam, amik nem tetszettek. A kék hegyes és cseresznyevirágos washik már több, mint egy éve a kívánságlistámon voltak, de végre eljutottam eddig, hogy megvegyem ezeket is. Sokszor az újdonságok elvarázsolnak, és halogatom a régen kinézett termékek megvételét (link). A két rajzcsipesz iszonyatosan megtetszett, mondhatni olajfolt színe van - zöld, lila, kék és arany színekben pompázik. A mérete is pont jó, nem túl pici, de nem is óriási (link). Sajnos a képen kevésbé jön át a csodás színe.

Az alul lévő három matrica csomag is nagyon megtetszett. A bal oldaliból  csak néhány darabot szelektáltam ki, ami nem tetszett (link). A középső pozsgás növényes és kristályos matricák közül az összes elnyerte a tetszésemet (link), míg a jobb oldali, szintén zöld növényes témájú csomagnak kb. a felét tartottam meg (link). Elég sok olyan matrica volt benne, amiken idézetek, szövegek voltak. Igaz, 1-2-t ezekből is megtartottam, de kevésbé tetszenek az ilyen matricák. 

A kiválogatott matricáknak pedig majd új gazdát fogok keresni, biztos vagyok benne, hogy lesz rá kereslet, mert egyébként nagyon jó a minőségük és egyáltalán nem csúnyák, egyszerűen csak nem az én ízlésemnek valók. Viszont most, hogy kikeresgéltem a linkeket, rá kellett jönnöm, hogy az egyik washi nem jött meg. :/ Szerencsére nem volt drága, de azért nyilván örül az ember, ha megjön a rendelése hiánytalanul.

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések