Glamour-napok és áprilisi szerzemények

Halihó!

Mint minden félévben, most is kihasználtam a Glamour-kuponok által biztosított kedvezményeket. Viszont mostanában próbálok tudatosabban vásárolni, és nem felvásárolni minden akciós dolgot. Félig-meddig sikerült is, azért akadt pár dolog, amire nem volt feltétlenül szükségem, de mégis beszereztem a hétvégén. Ezeken kívül még szeretnék pár dolgot megmutatni, amiket áprilisban vettem, terveim szerint több szépségápolási és dekorkozmetikai termékre nem fogok költeni a hónapban. 


De akkor kezdjük is a szülinapi cuccokkal. Párszor már említettem a blogon, hogy imádom a Pupa szemhéjpúdereit - de ha nem is, gyakorlatilag az elmúlt lassan 3 évben a blogra felkerült sminknél szerepel valamilyen Pupa szemhéjpúder paletta. Ezért most is ki szerettem volna használni a szülinapi kedvezményt, amit a márka nyújt. Ráadásul nagy meglepetésemre ehhez most Anya is hozzájárult, így máris volt egy tízezer forintos keretem. 

Először a Vamp! palettát választottam ki a 002 árnyalatban, a 2. és 4. színe igen csak hasonlít a PupaCat palettám két kedvenc színére, ezért is választottam. De a többi szín is csodás benne. Fényes árnyalatok az egy szem sötétbarnát kivéve, ami matt. Második választottam a Vamp! Égetett szemhéjpúdere lett Ombretto Cotto árnyalatban. Nagyon szeretem az ehhez hasonló barna, szürke vagy szürkésbarna nagyon fényes, ezüst csillámos szemhéjárnyalókat. Eddig csak szemhéjbázisra kenve próbáltam, de nedvesen feltéve biztos még intenzívebb hatást lehet vele elérni. Utolsóként a Luminys Silky égetett púder jött velem. Természetes fénye van, viszont emiatt hátulütője, hogy viszonylag hamar átfényesedik. Bár ezen újrapúderezéssel vagy mattító lapok használatával könnyen lehet javítani. 

A teljes keretet nem sikerült levásárolni a Pupában, ezért átmentem a NYX-be, és beszereztem a Soft matte lip cream-ek közül a Budapest árnyalatot. Az előző darabomat nem tudom hova kevertem el, viszont abban már nagyon kevés volt, így újravettem.


Ezt az adagot már a Glamour-napok keretein belül szereztem be. Már vagy másfél hónapja elfogyott a fényvédőm, ezért újravettem. Szintén újra szerettem volna venni a Maybelline Master Precise szemhéjtusát is, viszont nem volt belőle, ezért ezt a Hyper Precise All Day változatot vettem meg. A másiknak vékonyabb a hegye, viszont ezzel is elég könnyen tudtam tusvonalat húzni. Maga a festék jól pigmentált, nem kenődött el rajtam, igaz még csak egyszer használtam, és akkor sem volt egész nap rajtam, de eddig ígéretesnek tűnik. A Rimmelnek ezt a Magnif'Eyes Wow Edition palettáját télen néztem ki, így megvettem most féláron. A színeket még nem próbáltam, de ha olyan lesz a minőségük, mint a Spice változatnak, akkor abszolút megérte beszerezni.

Az elmúlt hónapokban szöget ütött a fejembe, hogy szívesen kipróbálnék néhány új alapozót, hiszen évek óta ugyanazt használom. A Bourjois Healthy Mix alapozójáról pedig elég jókat hallottam külföldi videósoktól. A Glamour-napokat megelőző héten el is mentem és kipróbáltam a tesztereket, majd itthon az üzletben felkent színminták mellé felkentem a jelenlegi alapozómat is. A színösszehasonlítás alapján az 52-es Vanille árnyalatot választottam, viszont meglepődve tapasztaltam, hogy amit megvettem alapozó, az sötétebb, mint a tesztere. Ugyanis a tesztere csak egy hajszálnyival volt sötétebb a jelenlegi alapozómnál, míg a most beszerzett darab 2-3 árnyalattal is sötétebbnek néz ki, mint a szokásos Oriflame-es alapozóm. Elég bosszantó, viszont felvíve nem olyan vészes a helyzet. Mondanám, hogy nyárra tökéletes lesz, de ezzel csak 2 probléma van: nyáron nem használok alapozót és amúgy is kerülöm a napfényt, így egész évben ugyanaz az alapozószín tökéletes nekem. Maga a finishe és a fedése viszont nagyon tetszik, úgyhogy lehet megvárom a következő kuponos napokat és beszerzek egy árnyalattal világosabbat belőle, hogy megfelelően ki tudjam keverni belőle a tökéletes színt. Persze csak akkor, ha addig nem barátkozok meg a jelenlegi árnyalattal.

A kakukktojás a L'Oréal Paradise Extatic szempillaspirálja, amit egyáltalán nem terveztem beszerezni. De a csomagolása megtetszett és volt hozzá kupon. Eddig tetszik, kevés építéssel elég drámai pillákat tudok vele elérni. A keféje meglepően óriási, viszont ennek ellenére alig kentem vele össze magamat, nem úgy, mint az összes többi spirálommal. Ami miatt nem hiszem, hogy újra fogom venni, az az a tény, hogy féláron is több mint 2000 forint volt és csak 6.4 ml festék van benne, ellenben a többi spirálommal, melyek 10 és 12 milliliteresek. Ennyi pénzért igazán rakhattak volna bele többet szerintem.


A Rossmannban betáraztam az Isana tusfürdőiből, mindegyiknek isteni finom illata van. Mint láthatjátok a Don't worry beach happy annyira megtetszett, hogy rögtön kettőt is vettem belőle.


Innentől kezdve már nem Glamour kuponos termékek következnek. Igazából itt az összes termék ismerős lehet, csak beszereztem néhányat, mert a törlőkendőm már elfogyott, a hajápolási termékeim pedig fogytán vannak.


Volt bejegyzés a Trend IT UP gyorsszárító lakkjáról, és azóta is nagyon szeretem. Április legelején észrevettem, hogy akciósak, így először vettem belőle kettőt, majd a Glamour-napok alatt még kettőt. Valamint az első körben vettem még egy Long Lasting fedőlakkot, de azt már elhasználtam a swach stick-ekhez. Utóbbi annyira nem volt fényes a stick-eken, így vettem egy Essence átlátszó lakkot is (01 absolute pure). Nagyon megtetszett a Trend IT UP új, Metal Gloss lakkjai közül a 050-es árnyalat. Nagyon szép rózsaarany színe van, a metálos hatást apró ezüst pelyhekkel érték el. Az üvegben jobban érvényesül a rózsaszínes alap, a körmökön inkább az ezüstös szín dominál.

Múltkor vettem egy Alverdés micellás vizet, most pedig megláttam ezt a Beauty&Fruity darabot, ami jóval nagyobb kiszerelés és még az ára is kedvezőbb volt. Az illata isteni finom, és a tisztító hatásával is meg vagyok elégedve. A Du bist fabelhaft testápoló illata megtetszett, így megvettem. Párszor már használtam, eddig tetszik, jól hidratál.

Ezeken kívül vettem még jó pár dolgot, mint például fogkeféket, fogkrémet, mosószert, öblítőt, vattapamacsot, stb.. Kimondottan kedvező áron lehet ezeket is megvenni a kuponos napok alkalmával, az elmúlt 1-2 évben ki is használom ezt a lehetőséget (előtte szinte csak sminktermékeket vettem).

Ti miket szereztetek be? Mennyire szeretitek a kuponos napokat? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések