Oriflame Giordani Gold Iconic többfunkciós szempillaspirál

Halihó!

Múltkor szereztem be kíváncsiságból a címben szereplő szempillaspirált és gondoltam, akkor már megosztom róla a véleményemet Veletek is. A spirál neve szép hosszúra sikeredett, a "többfunkciós" mivolta a dúsítást, hosszabbítást, szempillák ívelését,  szétválasztását és formázását jelenti a leírat alapján.

A csomagolása szerintem egyszerű, de csini. Kattanással záródik. A spirál szilikon kefés, ami nem a kedvencem, és ezután sem lesz az. Megfelelő mennyiségű festéket vesz fel, elég könnyű eloszlatni a pillákon. Elég régen volt szilikon kefés spirálom, ezért elsőnek fura volt a használata, de aztán hamar belejöttem, és szerencsére a szememet sem böktem meg vele (eddig). 


Szempillaspirál nélkül:


Egy rétegben:


A hatásával annyira nem vagyok megelégedve, egy rétegben túl sok mindent nem csinál a pilláimmal. Minimálisan hosszabbít, viszont picit összetapasztja őket, és egyáltalán nem dúsít. Nálam egy rétegben olyan tipikus "nesze semmi, fogd meg jól".


Két rétegben:


Két rétegben már jobb a helyzet, bár be kell vallanom, hogy eddig nem értem el ilyen szép eredményt, mint amikor most fotóztam be ezt a spirált. Soha nem tűntek eddig két rétegben ennyire dúsnak a pilláim, mint ezeken a képeken. Két rétegben már "rendesen" hosszabbít, dúsít és íveli  pillákat, viszont cserébe összetapasztja őket (legtöbbször jobban, mint a képeken, ezt a hatást nagyon nagy odafigyeléssel és aprólékos spirálozással sikerült elérnem).

  
Összességében nem rossz spirál, de nem is világmegváltó. El fogom használni, de nem veszem majd újra. Inkább azoknak javaslom, akik a természetesebb hatást kedvelik, azt a drámai effektet nem hozza, mint amit én szeretek.

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések