2019-02-28 - Napi smink

Halihó!

Már említettem, hogy januárban elkezdtem dolgozni, viszont az kimaradt a történetből, hogy műszakban dolgozom. Így egyik héten reggel 6-ra kell mennem, míg a másik héten délután 2-re. Amikor délutános vagyok, akkor pedig elég sok időm van összekészülni, és akár kicsit bonyolultabb sminkekre is van időm. Ez történt február végén is, amikor ezt a lilás-bogyós sminket varázsoltam magamra. Sokáig nem szerettem ezeket a színeket, nem is értettem, hogy sok külföldi videós miért van úgy oda ezekért az árnyalatokért, de az idő múlásával egyre jobban megtetszett nekem is. Arról nem is beszélve, hogy a barna szememhez nagyon jól illenek.


  
  



Terméklista:

  • essence szemöldökceruza - 05 soft blonde
  • Sleek szemhéjpúder paletta - Vintage Romance
  • Oriflame The ONE Everlasting alapozó - Porcelain
  • Maybelline Fit me! korrektor - 15
  • Oriflame Giordani Gold Iconic többfunkciós szempillaspirál
  • NYX Lid Lingerie szemhéjpúder paletta
  • Catrice mono szemhéjpúder - 350 Starlight Expresso
  • Marc Jacobs Le Marc rúzs - 246 Slow Burn
  • Alverde Duo Bronzosító és highlighter - 10 Bright Bronze
  • NYX HD Pirosító - 22 Taupe
  • Catrice Nude Illusion Transparent Matt porpúder
  • S-he szemhéjpúder alap
  • Oriflame The ONE szemceruza - Nude
Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések