Catrice - 08 Catch Of The Day

Halihó!

Múltkor sikerült eljutnom a Müllerbe, és beszereztem két Catrice lakkot. Ma ezt a nagyon szép barackos-rózsaszínes árnyalatot (08 Catch Of The Day) mutatom meg. Szerintem tökéletes tavaszra. A Rossmannban és a Dm-ben nagyon sokszor szoktam nézni a Catrice kínálatát, de valahogy oda mindig azokat a termékeket válogatják be, amik nem mozgatják meg a fantáziámat, míg a Müllerben jó látni a teljes kínálatot. Például ez is egy új árnyalat, ha jól tudom, de az első két drogériában nem láttam még egyszer sem.

A minőségére egy szavam sem lehet, tökéletes. Két rétegben fed, gyorsan és fényesre szárad (képeken fedőlakkal látható), a legyező ecsetével pedig álom lakkozni. Talán amivel kicsit mégis gondom akadt, hogy nem számítottam, hogy hígabb állaga lesz, ezért túl sok lakkot vettem fel az ecsettel, de ez abszolút az én hibám. 

Összességében ha tetszik ez a szín, akkor érdemes beszerezni, mert minden fillért megér.




Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések