2019 március - Bujo #6

Halihó!

Általában mindig jóval korábban kész vagyok a tervezőmmel, de most mégis valamiért elhúzódott a folyamat, így a végleges formáját csak tegnap kapta meg. De örülök, hogy nem kapkodtam el, mert kimondottan tetszik a végeredmény. 

A februári hónapban kipróbáltam pár új dolgot. Ezek közül a szokás követőket nem sikerült rendszeresen használnom, de márciusban is megpróbálkozok vele mindenképpen. Annyit egyszerűsítek a procedúrán, hogy minden szokásnál azonos színnel fogom kiegészíteni rubrikákat (előző hónapban minden többszínű volt). A tervezés közben nem volt kedvem 10-szer újraírni a naptárat, ezért csak a körvonalát rajzoltam meg.

Ezen kívül ami újítás volt, hogy egy hét 1 oldalnyi helyet foglalt el januárral és a tavalyi évvel szemben, ahol egy hét 2 oldalt foglalt el. Azt hittem nem lesz elég hely, ha nagyon részletes listát szeretnék összeállítani, de meglepődve tapasztaltam, hogy bőven elég volt. Ezért a márciusi tervezőmet is ez alapján készítettem el. 

Csináltam egy blog tervezetet is, ez annyira nem újdonság számomra (november óta készítek ilyet), csak eddig a blogos füzetemben kapott helyet. A megmaradt üres helyeket ebben a hónapban főleg jegyzetelésre és kívánságlistákhoz fogom használni. 

A borítóképet megint akvarell lapra festettem, majd azt beragasztottam. Mivel hogy március hivatalosan tavaszi hónap, ezért pasztell színeket használtam festés közben. A háttérnek pedig márványos mintát festettem. A borítóképpel lettem kész legelőször, még valamikor február közepén. 

A borítókép színeihez próbáltam illeszteni a többi oldal díszítését. Legkézenfekvőbb a februárban használt kétféle cseresznyevirágos washi tape használata lett volna, viszont egymást követő hónapoknál nem szerettem volna ugyanazt a mintát használni. Bár a rózsaarany négyzetekkel díszített vékony washi még így is előkerült. A washi tape-eken kívül matricákkal díszítettem az oldalakat. A virágmintásak nagyon régóta megvannak, és most el is használtam belőlük az összeset. Eredetileg a csipkés mintájú matricákkal szerettem volna díszíteni az oldalakat (mint a bujom elején a havi tervezőket), de ezekből végül csak egyet használtam fel végül. 

Magamhoz képest most elég minimalista lett a végeredmény. Nektek hogy tetszik? Ti milyen dizájnt álmodtatok meg márciusra?

Terméklista/linkek a képek alatt.







Tollak/filcek:

Washi tape/matrica:
Akvarell:
Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések