Üresjárat - 2018/09

Halihó!

Eltelt egy újabb hónap, így itt az ideje, hogy megmutassam miket használtam el szeptemberben. Az előző hónaphoz képest nagyon sok mindent sikerült elfogyasztanom, aminek kimondottan örülök.


Az Avon Senses X-Treme tusfürdője hivatalosan a férfi illatok közé tartozik, viszont a csomagolásra az volt írva, hogy grapefruitos és cédrusfás illata van, ami szerintem nem kimondottan férfi illat. És valamelyest igazam is lett, rövid véleménykutatás után 3 Avonos tusfürdő közül ez tetszett a legjobban mindenkinek. Egyébként a nagy melegben kimondottan élvezetes volt ezt használni, hihetetlenül jól frissített az illata miatt. Viszont a nagy kiszerelés nem a barátom, mert ehhez sem volt türelmem elhasználni, meguntam. A végét folyékony szappanként végeztem ki.

A Dr. Konopka's Regeneráló hajbalzsam sajnos csalódás volt. Gondoltam valami újat kipróbálok, és erre esett a választásom. AZ illata isteni, és a hajon is sokáig megmarad. Az állaga könnyed volt, a hajamon egyszerűen el tudtam oszlatni. Viszont a hidratáló/regeneráló hatása nem volt elegendő a hajam számára, az Alverdés regeneráló balzsam sokkal jobban bevált nekem. Amit még mindenképpen meg szeretnék említeni, az a kiszerelése. A kupak alakja szerintem borzalmas, valamint a flakont nem igazán lehet benyomni, ezért ha már nincs benne sok, akkor érdemes fejjel lefelé tartani, és úgy kinyerni belőle a krémet. Viszont a flakon szája elég nagy, nehéz adagolni, volt, hogy sokkal több balzsamot sikerült a kinyomnom belőle, mint amire szükségem lett volna. Ráadásul a kupak és a flakon alakja miatt, ez nekem általában kétkezes művelet volt. Egy szó, mint száz, szerintem nem valami jó a kialakítása.

Az Oriflame Love Nature Avokádós tusfürdője nem volt nagy szám, de nem is volt rossz. Kellemes illata volt, jól habzott.

Mindig újraveszem az Yves Rocher Mélytisztító arclemosóját, nagyon nagy kedvenc. Bár most egy másik arclemosóra váltottam, még kiderül, hogy mennyire fog ez hiányozni a bőrömnek.

A Dr. Organic Aloe Verás dezodort tévedésből vettem, ugyanis teafaolajosat szerettem volna venni, viszont ez is a teafaolajos sorban volt, én pedig figyelmetlen voltam, és ezt vettem meg. Nem rossz, de a teafaolajos jóval hatásosabb szerintem, mint ez.

A Das gesunde plus teafaolaj ár/érték arányban szerintem verhetetlen. Hatásos, a pattanásokat, gyulladásokat gyorsan kezeli. Biztosan újra fogom venni.

Megint elfogyott egy a kedvenc alapozómból, az Oriflame The ONE Everlastingból. Szokás szerint a legvilágosabb, Porcelain árnyalatot sikerült elhasználnom. Kivételesen nem veszem újra, de csak mert még tavasszal beraktároztam 3 üveggel belőle, amikor féláron volt.

Az Alverde hajvégápoló olaja sem vált be sajnos. Egy pumpálásnyi szerintem nem volt elegendő a hajvégeimnek, viszont 2 pumpálásnyi túl sok volt. A hónap elején vettem ricinus olajat, és nemes egyszerűséggel ahhoz kevertem hozzá, mert amellett, hogy a ricinus olajnak nem valami kellemes az illata, mellette még iszonyatosan sűrű, és ragadós. Így viszont ezt a hajolajat is el tudom használni, és a ricinus olajat sem kínszenvedés eloszlatni a hajamon.

Elfogyasztottam a Crystal Nails körömlakkhígítóját is. Nem lett a kedvencem, bár az árához képest nem rossz darab.

Ti miket használtatok el szeptemberben?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések