Őszre hangolódva az essence-szel

Halihó!

Még 2015-ben volt 2 ilyen típusú poszt, amikor 3-3 lakkot mutattam meg a Golden Rose és az Avon kínálatából. Azóta hasonló címmel nem készítettem bejegyzést, viszont 2016-ban is elég sok olyan körömlakkról írtam a nyár végén/ősz kezdetén, amik szerintem kimondottan őszi hangulatúak. Alapvetően nem szokott érdekelni, hogy melyik lakknak milyen a színe, mindig azt kenek fel, amihez kedvem van. Ezzel szemben augusztus végén, szeptemberben és októberben mindig előnyben részesítem a bogyó színeket, meleg lilás árnyalatokat, vöröseket, bordókat, esetleg a piszkos árnyalatú lakkokat. Ezért idén is választottam néhány olyan lakkot, amik szerintem őszies hangulatúak, és ezen alkalommal az essence kínálatából szemezgettem. Ami még meglepő lehet, hogy ősszel valahogy a krém lakkokat szeretem a legjobban viselni.

A 102 I dreamed a dream fantázianevű lakk színe számomra kicsit behatárolhatatlan. Alapvetően szürkés barna, de van benne egy kis lila is, és míg általában hideg tónusúnak tűnik, vannak pillanatok, amikor kimondottan meleg árnyalatú. De lehet, hogy csak vak vagyok. A technikai adatok: a képeken 2 rétegben látható, de akár 1 rétegben is fedhet. Vastag rétegekkel vigyázni kell, mert nálam felbuborékosodott, de vékonyabb réteggel dolgozva ez nem volt probléma. Az állaga már számomra is sűrű (nehéz összehozni a vékony rétegeket), érdemes rajta körömlakkhígítóval kicsit hígítani. Önmagában is fényesre szárad (képeken fedőlakkal látható).




A 105 lagoona beach egy nagyon sötét kékes zöld lakk, mely tökéletesen fed 1 vékonyabb rétegben is. Nem buborékosodik fel, viszont a színe miatt érdemes kicsit figyelni a felkenésére, mert a bőrről picit nehezebb eltávolítani (legalábbis az én kicsit száraz bőrömről nehezebb volt, ha bénáztam).




A 108-as számú call me kylie árnyalatot amikor megvettem, akkor erősen kételkedtem benne, hogy tetszeni fog, viszont gondoltam, hogy ez a gesztenyebarna árnyalat tökéletes őszi lakk. Viszont nagy meglepetésre nem kaptam tőle agyvérzést, sőt, egész jól néz ki. Ahogy a bejegyzésben szereplő összes lakk, ez is kimondottan jól pigmentált, a képeken 2 rétegben látható fedőlakkal, de akár 1 kicsit vastagabb rétegben is tökéletesen fedhet. Hígabb az állaga, könnyen kezelhető, a bőrömet nem foga meg a lemosás során. Nem buborékosodott fel egyszer sem.




A 4 lakk közül ez a sütőtök színű 117-es pumpkin spice a kedvencem. Annak ellenére, hogy a narancssárga lakkokat nagyon nem szeretem. Akár egy rétegben is fed, a képek készítésekor két réteget kentem fel belőle. Kicsit sűrűbb az állaga, de szerintem még abszolút a kezelhető. A sötétebb narancssárgás színe miatt ezzel is érdemes vigyázni, hogy a körömágyba ne jusson a lakkból, mert nehezebben takarítható. 




Ti ősszel milyen színű lakkokat szoktatok leginkább felkenni? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések