Catrice - 58 Good Nails Only

Halihó!

Ma egy Catrice lakkot hoztam bemutatásra. Az elmúlt pár évben ritkábban vásárlok Catrice lakkokat, főleg azóta, hogy kijöttek az ICONails lakkokkal. Nem azért, mert már nem szeretem a márka lakkjait, egyszerűen csak nincs olyan a kínálatban, ami megragadná a fantáziámat. Bár nyár végén az új lakkok közül több is tetszett, de eddig csak ezt a narancsos, bronzos, téglás metál fényű lakkot vettem meg. A boltban elvarázsolt, és amikor felkentem, akkor a formulája is. Akár egy rétegben fed, magától is tükörfényesre szárad, könnyen irányítható, az ecset kialakítása szerintem nagyon jó (lapított legyező formájú). Viszont a finishének köszönhetően eléggé csíkoz. Nem buborékosodott fel. Egy szóval a minősége tökéletes. Ami nekem nem tetszik ebben a lakkban, az a levehető kupak és a bumfordi üvege, valamint amikor felkentem, nem hozta azt a "wow" hatást. Szép, szép, de azt hiszem ami nem holo az már mostanában nem tud nagyon lázba hozni. Mondjuk az is igaz, hogy jó párszor felkentem már, mire addig jutottam, hogy befényképezzem, és már jobban tetszik, mint első alkalommal, de nem lesz a kedvenc lakkom.





Nektek mi a kedvenc Catrice lakkotok?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések