2018-10-18 - Napi smink

Halihó!

Múltkor kicsit leültem sminkelni itthon, gondoltam épp ideje élesben is bevetnem néhány olyan szemhéjpúderemet, amit eddig még ki sem próbáltam, pedig már legalább 2 éve megvan. Ez lett az eredménye. Nekem nagyon tetszik, a barna szememhez ez a zöld szemhéjpúder szerintem nagyon jól illik. És ahhoz képest, hogy már hónapok óta nem húztam tusvonalat magamnak, most elég jól sikerült. :)




Terméklista:
  • S-he szemhéjpúder alap
  • Pupa Pupart paletta - 005
  • Sleek Original szemhéjpúder paletta - Bansky, Hyde Park, E10, Sterling, Cream Tea
  • Essence szemöldökceruza - 05 soft blonde
  • Catrice Mono szemhéjpúder - 350 Starlight Expresso
  • Maybelline Master Precise folyékony szemhéjtus - Black
  • Maybellinde Total Temptation szempillaspirál

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések