Franken #15

Halihó!

Ma egy franken lakkos bejegyzéssel készültem. Alanyukat Hurricane-nek neveztem el. 

Az IsaDora Sky Crush lakknak az üvegében kevertem ki ezt a lakkot, így felkenés után érdes picit a felülete, de nem vészesen. Ezen kívül a Sky Crushban lévő nagyobb ezüst glitterek is látszódnak felkenve benne. A fő alapot az essence 53 rock my world! sötétszürke lakkja szolgáltatta (önmagában sajnos ez a lakk nem tetszik magamon), majd a Moyra kék holo lakkjából csepegtettem bele nem is keveset. Végül, hogy egy kicsit feldobjam raktam bele az essence 08 night in vegas fedőlakkból is. Sajnos a holo csillámok és a pelyhek nem érvényesülnek felkenve annyira, mint ahogy én szerettem volna, viszont az a szürke alap, amit így sikerült kikevernem nagyon tetszik. Lehet, hogy a jövőben még picit módosítok rajta, esetleg egy kis fedőlakkot/alaplakkot belekeverek, hogy a holo csillám és a pelyhek jobban érvényesüljenek. :)




Nektek hogy tetszik?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések