Essence alaplakkok

Halihó!

Hivatalosan most nem lakkos bejegyzést kéne kiraknom, de mivel a nyakunkon az essence leárazás, ezért gondoltam most osztom meg veletek a gondolataimat két essence alaplakkról.


Mindkettőt nagyjából másfél hónapig teszteltem, a green power körömerősítőt a bal kezemen, a pro white active körömfehérítő lakkot pedig a jobb kezemen. Mielőtt még bővebben írnék a lakkokról a csomagolásról is ejtenék néhány szót. Nekem őszintén szólva tetszik a csomagolás, a hengeres üveg hátulján angolul, németül és franciáról van rajta, hogy mit kell tudni az egyes lakkokról. Emellett az átlátszó üvegnek köszönhetően látható, hogy mennyi fogyott a lakkból - alaplakkoknál ez nálam mondhatni elvárás. Az ecset pedig lapított és egyenesre vágott, azt hiszem ezt a típusú ecsetet szeretem a legjobban összességében.


A green power körömerősítő alaplakk először iszonyatosan híg volt, bármilyen kis mennyiséggel próbálkoztam kb. mindig befolyt a körömágyamnál. Mondjuk ez alaplakknál engem különösebben nem tudott izgatni. Gyakorlatilag egy ecsetmártással a bal kezemet ki tudtam lakkozni vele. Nagyjából egy hónap után elkezdett besűrűsödni (kb. amikor a lakk egyharmadát elhasználtam), de miután az elején elég híg volt, így nem volt zavaró, sőt, ekkor volt a legkezelhetőbb a lakk. Ami nagyon meglepő volt számomra, hogy iszonyatosan fényesre szárad - a tesztelés első hetében nem igazán sikerült megszoknom ezt a fényességet, még 5 perc elteltével is olyanok voltak a körmeim, mintha egy pillanattal ezelőtt lakkoztam volna őket, holott addigra már százszor megszáradt a felvitt réteg.

A színes lakkok jól tapadnak rá, és a lakkozások is szépen tartották magukat. Miután egy-másfél naponta lakkozok a tartósságot nem igazán tudom tesztelni, de ilyen rövid idő alatt nem vagy csak nagyon minimálisan koptak meg a lakkozásaim. A pro white active körömfehérítő lakkhoz képest határozottan tartósabbá teszi a lakkozást. :) Egyébként az illata miatt is nagyon szeretem használni, nem a szokásos lakk szag, hanem egy kicsit olyan citrusos, zöld, friss illat érződik.

Körömerősítő tulajdonsága is van szerintem, még ha nem is látványos. Ha az Astor alaplakkomat használom, akkor hetente 1-2 alkalommal van, hogy leváltom a Micro Cell körömerősítőmre, hogy ne gyengüljenek a körmeim, viszont most, hogy csak ezt az alaplakkot használtam nem vettem észre, hogy gyengültek volna a körmeim. Talán mintha egy hajszálnyival erősebbek is lennének, mint a jobb kezemen, bár ezt igen nehéz megállapítani :)

Összességében azt tudom mondani, hogy meggyőzött engem ez az alaplakk, még az is lehet, hogy a leárazásokkor veszek egy tartalékot. Egy próbát szerintem mindenképpen megér, ráadásul nem szüntetik meg véglegesen, hanem csak megújítják.


A pro white active körömfehérítő, mint alaplakk nálam megbukott. Elvileg megakadályozza az elszíneződést, ha alaplakknak használjuk, de az alatt az idő alatt, amíg teszteltem ezt egyáltalán nem vettem észre. A tartósságot sem növelte, ha a kezeimen elkezdett kopni a lakk, vagy megpattant akkor biztos, hogy először a jobb kezemen sérült a lakkozás. 

Állagát tekintve jóval sűrűbb, mint a társa, így az elején ezzel könnyebben tudtam lakkozni, nem folyt el minden felé. Gyorsan száradt ez is, és szintén fényesre, bár egy hajszállal kevésbé volt olyan fényes mint a green power lakk.

Ha nem kenünk felé színes lakkot, akkor mint optikai fehérítő lakk tökéletesen működik. Miután a lakk alapszíne elég lilás, ezért már egy rétegben is látványosan fehéríti a körmöket. Két rétegben nem is próbáltam, mert a körömágyamhoz közel már egy rétegben is eléggé lilásnak látszott. 

Ezt csak azoknak ajánlom, akik nem akarják alaplakknak használni, hanem mondjuk egy-két rétegben egy cunci topperrel kennék fel. :)

Nektek van kedvenc essence-es alaplakkotok?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések