Esküvői 2.0

Halihó!

Ma azt a manikűrt mutatom meg nektek, amit a barátnőm esküvőjén viseltem. Először olyat akartam alkotni, ami illik majd a szerelésemhez, de végül teljesen más lett belőle. Kedd este felkentem az A-England Captive Goddes lakkját, és annyira megtetszett magamon, hogy gondoltam, hogy nyomdázok rá. Nyomdázáshoz a Moyou London Gothic 05 lemezt használtam, nyomdalakknak a Moyra SP 07-es nyomdalakkját és a Barry M Silver Foil lakkját kevertem össze, majd erre kentem egy réteg holo fedőt. Elsőnek az El Corazón holo pelyhes topperjével próbálkoztam, de nagyon elmosta a mintát, ezért lecseréltem a Julcsi féle holo topperre. Ez nem, vagy csak nagyon minimálisan mosta el a mintát, ami még nem is lett volna baj, viszont az összhatás nem tetszett. Úgyhogy kezdtem előröl az egészet. Természetesen másodszorra nem akar olyan jól menni a dolog, ezért volt olyan körmöm, ami azt hiszem a negyedik próbálkozásra sikerült. A szerencsétlenkedésemnek köszönhetően volt vagy 2 óra, mire végre készen lett, de nagyon tetszik a végeredmény. :)

És egy kis kiegészítés: elfogyott otthon a vattapamacs, ezért rendes vattát használtam a lemosáshoz, ami azzal járt, hogy kb. a könyökömig vattaszöszös voltam - és hiába mostam kezet a fényképezés előtt, és hiába szösztelenítettem magam, így is jó pár vattaszösz látható a képen. Mindenesetre én próbálkoztam, de úgy látszik túlzottan megszerettek a szöszök. :P







Esküvőre Ti milyen manikűrt készítenétek?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések