Esküvői

Halihó!

Holnap lesz a barátnőm esküvője, és én fogom csinálni a sminkjét. Miután a próbasmink alkalmával eléggé bénáztam, ezért gondoltam itthon egyszer-kétszer megcsinálom, hogy a nagy napra minden úgy menjen, ahogy annak kell. Bár így is simán elcseszhetem a tusvonalat - vannak olyan napok, amikor hiába próbálkozok, egyszerűen nem jön össze, remélem ez nem ilyen lesz. :)

A sminkhez az inspirációt Charlotte Tilbury adta, méghozzá ezt a videót vettük alapul. Szerencsére a barátnőm nem ódzkodott az erősebb sminktől annak ellenére sem, hogy nem igazán szokott sminkelni. :) A szemsminknél főleg arany és bronz színeket fogok használni, illetve ezeket mélyítem majd sötétebb barnával, esetleg feketével, ehhez jön egy csöpp fekete tusvonal. Az arcsminknél lesz egy kis kontúr, barackos pirosító, és highligter. Barátnőm sminkjéhez még nem találtuk ki a rúzst, azt majd ott fogjuk megszülni, de szerintem maradunk majd a természetes színeknél. :)





Arc:
Oriflame Giordani Gold Invisible Touch alapozó - Porcelain
Oriflame Beauty Studio Artist korrektor - Light, Dark
Catrice Camouflage Cream korrektor - 010 Ivory
Catrice All Matt Plus mattosító púder - 010 Translucent
NYX Highligh&Contour paletta
Catrice Mono szemhéjárnyaló - 660 Ice White Open
Catrice Defining pirosító - 080 Sunrose Avenue

Szem:
Essence szemöldökceruza - 05 Soft Blonde
Catrice Mono szemhéjárnyaló - 350 Starlight Expresso
Essence szempilla- és szemöldökzselé
S-he szemhéjpúder primer
Catrice Mono szemhéjárnyaló - 080 Go, Charlie Brown!
Pupa Pupart szemhéjárnyaló paletta - 004
L'Oréal Color Infallible szemhéjárnyaló - 027 Goldmine
Maybelline The Nudes szemhéjpúder paletta
Physicians Formula Costum Eye Enchancing Shimmer Shadow & Liner szemhéjpúder paletta - Bronze Nude
Oriflame Beauty Studi Artist géles szemhéjtus
Maybelline the Collossal Volum' Express Smoky Eyes szempillaspirál

Száj:
Essence XXXL Longlasting Matt Effect szájfény - Soft Nude

Nektek hogy tetszik? Esküvőre milyen sminket választanátok magatoknak?



Flóra

Megjegyzések

  1. Jaj, olyan gyönyörű *.* Úgy imádom a tusvonalaidat! Amúgy ez tök nagy megtiszteltetés, hogy téged kért meg, hogy sminkeld ki, legyél büszke magadra. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, pedig úgy éreztem, hogy ez a tusvonal nem lett az igazi. :P
      Ó, hát a sztori igazából úgy volt, hogy amikor meghallottam a hírt, akkor a gratulálás után közöltem, hogy én leszek a sminkes. :D AZ is igaz, hogy mondta, hogy másnak nem hagyta volna, hogy hozzányúljanak a buksijához (profi sminkest leszámítva). ^^

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések