2015. augusztus 13., csütörtök

Roses

Halihó!

Jelentem visszatértem. A múltheti bejegyzéshiány a nyaralásnak volt betudható, nem volt energiám előre készülni, remélem elnézitek. :)

Ma egy nyomdázott manikűrt láthattok tőlem, amibe én teljesen beleszerelmesedtem. A top 3 nyomdázott körmeim között szerepel, annak ellenére is, hogy nem lett tökéletes.

Alapnak a Manhattan Matt Effect 10M halványkék lakkját használtam két rétegben. Limitált lakk volt, az üvegben apró élénkebb kék csillámok is fellelhetőek, de ezek a körmökön egyáltalán nem látszanak. Viszonylag vastag rétegekkel kellett dolgoznom, különben foltos lett volna  a végeredmény. Száradás után teljesen matt lesz a lakk felülete, tapintásra pedig kicsit bársonyos. A nyomdázáshoz a Catrice 59 First Class Up-Grape vörös lakkját használtam. Nagyon szépen lehet vele nyomdázni, ráadásul ez a bordó szín a halványkékkel nagyon jól néz ki szerintem. Végül, hogy teljesen matt legyen a végeredmény a Miss Sporty Check Matt fedőlakkjával átmentem a körmeimen.

A gyűrűsujjamra először nem terveztem nyomdázni, de aztán mégis úgy jött ki a lépés, hogy lett rajta minta. Itt alapnak a Flormar 392-es holografikus csillámos lakkját használtam 3 rétegben. Erre is kentem matt fedőlakkot, de sajnos nem volt túl jó ötlet, a csillámok holoózását teljesen lenyomta. A képek készülése után azért átmentem rajta fényes fedőlakkal, viszont így már nem fényképeztem le (mindenesetre hasonló látványt nyújtott, mint itt).  A kiválasztott nyomdalemez pedig a MoYou London Gothic 07-es lemeze volt (itt).







Nektek hogy tetszik?

Flóra

5 megjegyzés:

  1. brutálisan jól néz ki, muszáj lesz beszereznem ezt a lemezt! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      én igazából emiatt a rózsa minta miatt rendeltem meg az egész lemezt, de jobban megnézve van még rajta jó pár használható rész, de a rózsák viszik a pálmát :P

      Törlés
  2. Nagyon szép a mani, gratulálok! Ezt a színösszeállítást lopom, pont megvan a Catrice lakk és egy hasonló halványkék krémeme is van, amit nagyon szeretek. A lemez beszerzésén én nagyon elgondolkodtam, a rózsák mesések és a csigavonalas órás meg a repülő kulcsos minta is nagyon tetszik rajta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nyugodtan. ;) Engem először a baba feje elijesztett ettől a lemeztől, de amikor jobban megnéztem, rájöttem, hogy kb. az az egyedüli rész, ami számomra használhatatlan benne. :P

      Törlés
  3. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 24 million visits, 194 Country in the World! and more than 19,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++
    We are pleased to offer you a special Award
    for your Website:
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041310430618874513169450.png
    Best Regards
    Chris

    VálaszTörlés