Őszre hangolódva az Avonnal

Halihó!

Teljesen rákattantam az őszi lakkokra. A szombaton bemutatott Golden Rose lakkok kapcsán eszembe jutott, hogy van még pár őszi Avonos lakk is a készletemben. Végül sikerült úgy összeválogatnom ezt a három színt, hogy mindegyik krém finishű, és mindegyik más kollekcióba tartozik.

Összességében nagyon szeretem az Avonos lakkokat, mert jó a minőségük, egyedül amibe bele tudok kötni az a fedés, ebben nem túl erős a márka. Van olyan lakkom tőlük, ami egy rétegben is gyönyörűen fed, de olyan is, ami négy rétegben épp hogy elfedi a körömvégeket. A ma bemutatottak szerencsére az erősebb fedésűek közé tartoznak. Mindegyiknél használtam fedőlakkot (Essence btgn).


Avon Gel Finish - Mauvelous: A Gel Finish kollekcióhoz híven önmagában is nagyon szép fényesre szárad, az állaga kezelhetően sűrű, a pigmentáltsága nagyon jó, akár egy vastagabb rétegben is fed. Rövidebb körmökre szerintem elég egy réteg is, én picit bénáztam, így az én körmeimen két rétegben látható. Gyorsan szárad. A színe szerintem mályva lila, bár barátnőm máj színűnek titulálta, én egyre jobban hajlok az utóbbi meghatározás felé. :)
A képek erős napfényben készültek, így egy leheletnyit fakóbb a lakk színe, mint amilyen valójában.





Avon Nailwear Pro+ - Luxe Lavender: Azt hiszem tavasszal jött ki ez az árnyalat, nem mondanám kimondottan tavaszi lakknak, mert kicsit fáradt levendula színe van, így ősszel is megállja a helyét. Erről is csak azt tudom elmondani, mint a Mauvelousról: gyorsan és fényesre szárad, kezelhetően sűrű az állaga (könnyen terül, egyszerű irányítani), és akár egy rétegben fed. Én ennél is két rétegben használtam (kicsit több odafigyeléssel ment volna az az egy réteg is :)).
Az utolsó két kép árnyékban készült, a többi erős napfényben.







Avon Speed Dry - On Point Blue: Szeretem ezt a kék lakkot, olyan "bárhol, bármikor" lakk. A színe tompább kobalt kék, tipikusan az az árnyalat, hogy bármelyik évszakban, bármilyen eseményre fel lehet kenni. Technikai szempontból picit gyengébben teljesít, mint az előző két lakk, ugyanis két réteg kell belőle a tökéletes fedéshez. Tehát a pigmentáltsága gyengébb, viszont nagyon gyorsan megszárad. Az állaga hígabb, a körömágynál picit figyelni kell a felvitelnél, viszont önmagában ez is ugyanolyan szép fényesre szárad, mint a többi. 
Az utolsó kép árnyékban készült, a többi közvetlen napfényben, kicsit melegebb árnyalatú a képeken a lakk, mert már kezdett lenyugodni a nap.





Egyéb információ a három lakkról: mindegyik a szokásos négyszögletű Avonos üvegben érkezik, külön papírdobozban, amin rajta van az árnyalat neve is. A Mauvelous kivételével az árnyalatnév az üveg alján található pici matricán is rajta van. Az ecsetük egyszerű lapított, egyenesre vágott, nagyon könnyű vele lakkozni.

Hogy tetszenek ezek a lakkok? Mennyire vagytok megelégedve az Avonos lakkokkal?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések