A England - Fotheringhay Castle

Halihó!

Ez a körömlakk már elég régóta a kívánságlistámon volt - pontosabban azóta, hogy kijött Elizabeth & Mary kollekció. Valahogy az olíva/moha- (vagy éppen nem szépen mondva) libafos-zöld lakkokért mindig oda voltam, és vagyok is. Ha pedig az A-England jön ki egy ilyen lakkal, akkor az számomra azt jelenti, hogy kötelező megszereznem.

Ezt meg is tettem kb. egy hónapja, amikor is végül rászántam magamat, hogy egy kisebb vagyont kicsengessek érte... Viszont azóta nagyon boldog tulajdonosa vagyok, még úgy is, hogy van olyan tulajdonsága, ami miatt más lakkot többet elő sem vennék.

Én két rétegben használtam, de ha jobban odafigyelünk a felkenésekor, akkor egy rétegben is fed. Nagyon gyorsan szárad, egy álom felkenni, alig kellett utána javítanom. Klasszikus hengeres ecsete van, de ez engem soha nem zavart egy A-England lakknál sem. A színe az szerintem tökéletes mohazöld. Apró holografikus csillámok is vannak a lakkban, bár nem túl sok, de én ezt nem bánom. És akkor most jöjjön az az egy tulajdonsága, amivel kiakasztott: 3 nap alatt elég durván befogta a körmeimet... Amikor lemostam eléggé meglepődtem rajta, nem vártam egy A-Englandtől, viszont egy apró pozitívum: legalább nem brutál sárgák lettel a körmeim, hanem inkább sárgászöldek, amit pár fokkal jobban viseltem. Ettől függetlenül biztos, hogy sokszor fogom hordani, mert imádom a színét, és mert A-England (ja, csöppet sem vagyok elfogult a márkával szemben...).

A képek különböző fényviszonyokban csináltam, még nyaralás alatt (ezért is volt rajtam 3 napig, bár lehet, hogy itthon is kibírt volna ugyanennyit). Az első 4 kép felhős időben készült, az utolsó 3 pedig napfényben, nem mellesleg a Szepesi várnál, szóval a neve abszolút passzolt az aznapi programhoz. :D

Ja igen, mivel 3 napig volt a körmeimen (Essence btgn fedőlakkal), tudtam valamennyire tartósságot is tesztelni: abból kiindulva, hogy rólam minden kopik egy nap után, és hogy a nyaralásra be is kellett pakolnom (ami megjegyzem nem volt túl egyszerű feladat, hogy kitaláljam mit vigyek magammal), szerintem jól teljesített, a 3. nap végére kopott meg a körmeim vége, nálam ennyi még épp, hogy belefér. :)








Hogy álltok az olíva-, moha-, illetve libafos-zöld lakkokkal, szeretitek őket?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések