Üresjárat #10

Halihó!

Január végén fényképeztem be ezt az adagot (lassan a következő is meglesz...), de nem akartam egymás után két üresjáratot, illetve amíg meg nem írtam a 2014-es sminkes kedvenceimről a bejegyzést, addig semmiképpen sem akartam ennek nekiállni.  

A sminkek terén van pár olyan termék, ami nem fogyott el, csak szimplán kihajítottam a kukába, de ezekről majd bővebben az egyes cuccoknál. A sminkek és a lakkokon kívül nem túl sok mindent nyírtam ki az elmúlt időszakban. 
Próbálok kicsit tudatosabban vásárolni, és olyan dolgokat nem venni, amiket nem valószínű, hogy használnék, a sminkcuccaimból pedig próbálom azokat a dolgokat kivégezni, amik ritkábban kerülnek elő, illetve ha már tényleg nem nyúlok utánuk, akkor kiszelektálni őket.

Csoportkép

Test- és hajápolás

Balea napozás utáni tusfürdő: Már nem az első a blogon, sajnos már kezdem megunni az illatát, úgyhogy egy ideig szüneteltetem a beszerzését.
Oriflame Harmony tusolózselé: Kicsit édeskés, finom illata volt, jól habzott, nem szárította a bőröm. Nem rossz, de nem hagyott túl maradandó élményeket bennem.
Oriflame Silk Beauty Sun Glow bőrpuhító testradír: Ezt egy szettben vettem, amihez járt egy önbarnítós testápoló. Nem igazán szerettem, az átlátszó zselében alig voltak szemcsék, nem sok radírozó hatással bírt. Végül úgy használtam el, hogy összekevertem a Balea radírjával.
Balea olajos bőrradír holt tengeri sóval: Miután az előbb írtam, hogy az Oriflame-est belekevertem, gondolhatjátok, hogy ez sem volt a kedvencem. Ez már radírozott, de olyan durván, hogy a smirgli papír is kíméletesebb lett volna a bőrömhöz... Az olajtartalmát sem csíptem túlzottan, mert még zuhanyzás után is éreztem egy kis olajos réteget a bőrömön, ami engem kimondottan zavart. Hogy a két testradírt összekevertem, egy sokkal használhatóbb elegyet kaptam: kicsit híg volt, de a bőrömet nem bántotta, olajos réteget sem hagyott használat után. Egyébként ezt a radírt magamtól nem vettem volna meg, de Fruzsinál olvastam róla egy tesztet, Ő nagyon jó véleménnyel volt erről a termékről - hát nekem meg nagyon nem jött be... Van ez így... 
Alverde hajvégápoló fluid: Szokásos hajvégápolóm. Mostanában sajnos már nem elegendő a hajvégeimre - hosszúak is a tincseim, illetve a kénes sampon kiszárította őket. Plusz lassan egy éve nem voltam fodrásznál, és hiába vigyázok a hajamra, egy év fodrász nélkül azért megviseli.

Kézápolás, lakkozás

Ebelin acetonos körömlakklemosó: Ezt még a jegyzet-dílerkedésemért kaptam - legalább nem hizlal, mint a csoki. Kicsit erősebb acetonos illata van, de engem ez nem zavar. A lakkokat szépen leoldja.
Isana mandulás körömlakklemosó: Már egy ideje kizárólagosan ezt a lemosót használtam (kivéve amikor jegyzet-dílerkedésért kaptam az ebelineket). Viszont észrevettem hogy mostanában jobban szárítja a körömágybőröm, mint előtte, így visszavándoroltam az ebelinhez.
Perfect Nails körömlakkhígító: Amikor franken lakkokat készítek akkor elég sokat szoktam használni, illetve a téli szünetben átnéztem a készletemet is, így amelyik lakkot hígítani kellett, abba tettem pár cseppet. Nem rossz, de most a Seche Vite Restore hígítóját szeretném kipróbálni.
Alverde szenzitív kézkrém Aloe Verával és rizskivonattal: Régebben vettem ezt a kézkrémet, reménykedve, hogy ennek a beszívódása nem tart majd órákig. Sajnos nem olyan gyors, mint ahogy én azt szeretném, emellett az illata is elég erős, és volt benne valami, ami kimondottan bántotta a nózimat. Sikerült megfejtenem: alkohol. Az összetevők második helyén. Egy érzékeny bőrűeknek gyártott kézkrémen. Alkohol! Én ezen csöppet kiakadtam... Végül testápolónak használgattam el, mert úgy gyorsabban fogyott.

Körömlakkok

Astor Pro Manicure Quick Dry gyorsan száradó fedőlakk - 002 Already Dry!: Szeretem, ha van egy lakknak fantázia neve, de ez nem vonatkozik a fedő- vagy alaplakkokra. Ezeknek minek??? Egyébként egynek elmegy ez a fedőlakk, de drágább, mint az essence btgn és nem is olyan jó. Szóval inkább az, mint ez. Amikor kb. félig volt, akkor elkezdett besűrűsödni, opálosodott és buborékok is megjelentek benne. Az első és az utolsó problémát lakkhígítóval meg lehetett volna oldani, de fedőlakkokba nem szívesen csepegtetek belőle, mert félek, hogy megváltoztatja a lakk tulajdonságait.
Astor Fashion Studio körömlakk - 136: Az árnyalat számában nem vagyok biztos, de kizárólagos alapon csak ez lehet. Franken lakkba kevertem be, de már nem volt sok benne... Már nem szívesen kentem fel, foltozódott, lassabban is száradt.
Essence colour&go - 151 we rock the green: Elfelejtettem befényképezni, de őt is kinyírtam. Ennek a lakknak az állagában változás nem történt, viszont nem szerettem magamon, a színe nem passzolt a bőröm tónusához. Végül az Astorral és még néhány másik lakkal kevertem össze.
Manhattan lakk: Ezt csak átköltöztetem egy másik üvegbe, mert ebből nehezen tudtam kibányászni. A Lotus Effect-es üvegeket szeretem, de a Quick Dry vonal pici üvegeit már nem igazán... Egyébként az egyik kedvenc kék lakkom. ^^
Sally Hansen Diamond Strength körömerősítő lakk: Nem rossz, de volt már ennél jobb körömerősítőm is. A csomagolását nem igazán kedvelem, mert nem látni, hogy mennyi van még az üvegben, de több rossz szavam nincs rá.
Essence nail art special effect! topper - 08 night in vegas: Nagyon szeretem ezt a pelyhes fedőlakkot, minden színen jól mutat szerintem. Szerencsére amikor kivonták a forgalomból akkor betáraztam belőle még egy üveget. :)

Sminktermékek

Először kezdeném azokkal, amiket elhasználtam.

Catrice Prime and Fine Mattosító púder: Átlátszó, vízálló púder, elég jól mattított. A csomagolása tetszik, letisztult, semmi csicsa, a kompakt tetejében egy nagy tükör kapott helyet. Biztosan záródik, akár táskába is be merném dobni (már ha vinnék magammal púdert). Az átlátszó púdereket összességben jobban kedvelem, a színezett társaikkal legtöbbször mellélövök... Egyébként a 2014-es kedvenceim között is ott lenne a helye, csak hát elfogyott, így idekerült. Lehet, hogy majd újra fogom venni, de most van másik púderem, és amúgy is szeretek kísérletezni. Nem volt rossz, de mégsem éreztem azt, hogy ez lenne az a púder, ami nélkül nem tudnék élni.
Catrice Re-Touch Light-Reflecting korrektor - 001 Porcelain: Erről a termékről sokat nem szeretnék írni, már szerepelt üresjáratban is és a 2014-es kedvencek között is helyet kapott. Ezt az árnyalatot már nem gyártják, de próbáljátok ki a többit ha tehetitek... A púderrel ellentétben ez egy olyan korrektor ami nélkül tényleg nem tudnék élni (jó, nyilván tudnék, de nem akarok :D ).
Catrice Hip Trip Sheer Lip Colour ajakrúzs - C01 The Salmon Dance: Nagyon puha volt az állaga, színt nem igazán adott, minimálisan hidratált. Sajnos a csomagolása nem volt a legminőségibb, egy idő után a kupaknál a pöckök megkoptak (azok, amik ha rárakjuk a kupakot kattannak egyet - meg úgy minden megkopott rajta...), így már nem záródott biztosan. Egészen addig dobáltam a tatyimba, amíg egyszer le nem esett róla a kupak, és így rá nem ragadt pár szöszmösz... 
Essence szemöldök ceruza - 05 soft blonde: Kedvenc szemöldök ceruzám, önmagában picit halvány, de úgy sem rossz. Szeretem, hogy ilyen kemény az állaga, és hogy szürkés árnyalatú.

És most jöjjenek azok a sminkcuccok, amiket nem tudtam elhasználni különböző okok miatt.

Essence mattosító kompakt púder - 01 natural beige: Ez volt az első púderem. A csomagolása nem túl stabil - igaz egyszer leejtettem, össze is törött a púder benne. Alkohollal próbáltam rajta javítani, de innentől kezdve nem igazán használtam. Pláne, hogy túl sötét hozzám a színe, azt hiszem anno  még akciósan vettem - 300 forintért végül is megérte.
Essence 2 az 1-ben alapozó és púder - 20 natural nude/10 soft beige: Ezeket is akciósan vettem, darabját 350 forintért. Reméltem, hogy nedvesen alapozónak tudom használni, de nem, nálam nem működött (pedig hivatalosan kellett volna). Púderként sem voltak az igaziak, nagyon poroltak, kemények voltak és maszkos lett a hatás felkenve. A halványabb világosabb mint ami nekem kellene, a sötétebbel meg inkább csak kontúrozni próbáltam - erre egész jól bevált. Viszont a csomagolás hihetetlenül gagyi, teljesen indokolatlanul letört az egyiknek a teteje (vagy hát félig)...
Amint megérkezett az új porpúderem, azonnal dobtam őket az üresjáratos dobozba, annyira nem csíptem őket.
NYC szemkontúrceruza - "barna": Kb. minden szöveg lekopott erről az automata ceruzáról. És ezt kivételesen nem azért dobtam ki, mert használhatatlan, hanem mert megromlott... Szerettem ezt a ceruzát, már egyet elhasználtam belőle, de ennek nagyon megváltozott az állaga - nem is tudom hogyan tudnám jól megfogalmazni, viaszosabb lett, nem fogott már rendesen.
Oriflame Visions zselés arcpirosító: Ezt még anya rendelte, aztán az évek során hozzám keveredett. Nem igazán használtam, otthon egyszer-kétszer próbáltam ki, de ez a zselés állag nekem fura (még a krémes is az számomra...)
Anaconda csillámgél: Hú, ezt még unokatesóimtól kaptam... 15 éve még baromira örültem volna neki, de az elmúlt pár évben egyszerűen nem tudtam mire elhasználni, így ment a kukába... Bár így utólag belegondolva néhány kreatív sminkbe felkenhettem volna, csak hát egyszer sem jutott eszembe. :P

A mostani bejegyzésben viszonylag sok olyan termék volt, ami egyáltalán, vagy csak alig vált be. Nektek milyen termékek okoztak csalódást mostanában?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések