Rosy Rose

Halihó!

Hú, hát már nem is tudom mikor volt utoljára smink a blogon... Vizsgaidőszakban az embernek sminkelni sincs kedve, meg hát a téli fránya fényviszonyok miatt (muhahaha, micsoda alliteráció :D ) még ha sminkel is az ember lánya, nem biztos, hogy értékelhető képeket tud készíteni.

Mindenesetre február elején beszabadultam a Kossuth utcára Veszprémben, hogy megejtsem a szokásos Rossmann-Dm körutamat, természetesen a fő célom az akciós essence termékek levadászása volt. Aztán gondoltam benézek az EuroFamily-be is. És milyen jól tettem! :D 

Egyrészt a Rossmannban még semmi sem volt leárazva essence fronton, az EuroFamily-ben pedig vettem két szemhéjpúder palettát. Hármat néztem ki, de aztán egyről lebeszéltem magamat - de nem túl nagy sikerrel, mert egy hét múlva már az is ott kuksolt a másik kettő mellett a koli szobámban. 

Mindegyik paletta Qianyu márkájú. Amit tudni kell róluk, hogy nagyon szép színek vannak bennük, nagyon puhák a festékek, a pigmentáltságuk kiváló, felkenve pedig metálos fényük van. Hátrányuk hogy hajlamosak potyogni, és miután extra fényesek/csillámosak ezért nehezebb is a lepotyogott festéket eltávolítani. Nálam ez nem okoz különösebben problémát, mert ha kevesebbet viszek fel egyszerre, illetve ha ütögető mozdulatokkal dolgozok, akkor a potyogást minimalizálni lehet. De az egészet azzal is el tudjuk kerülni, ha a szemsminkkel kezdjük a sminkelést. :)

Szóval ennyi hátránya van a palettáknak, de szerintem 580 forintért simán megéri a kicsit problémásabb felvitel. Azt még nem is említettem, hogy minden palettában 12 szín kapott helyet. Fellelhetőség az említett EuroFamily üzletek és az Ázsia Centerben is találkozhattok a márkával (amikor pár éve voltam, akkor ott találkoztam még ezzel a Quianyu márkával, gondolom azóta is megtalálható ott is).





A használt termékeket pedig az alábbi képen láthatjátok. A szemhéjpúderek közül a barnás és lilás árnyalatokat használtam. A hozzáillő rúzs megtalálásával kicsit sokat szenvedtem, de végül egy régi kedvencem tökéletes választásnak bizonyult. A Catrice palettából pedig a matt fehér színt használtam.


Nektek hogy tetszik a smink? Az EuroFamily-ben szoktatok bármilyen sminkterméket venni? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések