Catrice Viennart Limited Edition - C03 LilART Lily és C01 Pearlescent Purpose

Halihó!

Hát, ezzel a két lakkal nagyon elkéstem... Két hónapja lettek befényképezve, de valahogy mindig volt jobb, szebb lakkozás amiket meg akartam Nektek mutatni. Én a Rossmannban vettem őket, Veszprémben. Itt már nincs kint a display, de szerintem még találkozhattok vele néhány üzletben, akár akciósan is. 

A Catricenek ez a limitált kiadása annyira nem fogott meg, bár erre a két lakkra és a tükörre lecsaptam (hozzá kell tennem, hogy a tükör gyönyörűséges *.*). A lila lakknak a foil finish-e tetszett meg, a fehéret pedig azért hoztam el, mert az utóbbi időben elkezdődött a fehér mániám.

A lila viseli a C03 LilART Lily nevet, nekem kimondottan tetszik, jól eltalált árnyalatnév. Két rétegben fed, könnyű vele lakkozni, az állaga folyékonyabb, de ez nem okozott nekem gondot (a képeken van egy kis maszat a körömágybőrömön, de csak azért, mert lusta voltam most takarítani...). Gyorsan szárad, egyedül ami engem meglepett, hogy felkenve sokkal jobban előjönnek az ezüst csillámok,  mint az üvegben. Alapból halvány lila a lakk, de felkenve inkább lila árnyalatú ezüstnek mondanám.




A C01-es Pearlescent Purpose egy gyöngyházfényű fehér lakk. Sajnos a pigmentáltsága nem a legjobb, ha jól emlékszem 4 rétegben volt a körmeimen, és így is átsejlettek a körömvégek (vagy 3 rétegben, de akkor meg a teljes fedéshez mindenképpen kellett volna még egy réteg). A sokrétegességből adódóan a harmadik és a negyedik réteg lassabban szárad, de ezt egy jól fedő fehér alappal ki lehet küszöbölni. A gyöngyházfényének köszönhetően a képeken látható mértékben csíkozódik. 




Ti vettetek valamit ebből a limitált kiadásból? Hogy tetszenek ezek a lakkok?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések