Kedvenc sminktermékeim - 2014

Halihó!

Ha már összeszedtem a kedvenc lakkjaimat, akkor már a kedvenc sminkcuccaimat is megmutatom. Ennél a posztnál sem szabtam limitet egy-egy kategóriánál, ez lett az eddigi leghosszabb bejegyzésem. 

Annyit még mindenképpen hozzá szeretnék fűzni, hogy elég sok munkám van benne, a képeket például kétszer fényképeztem be hozzá, mert az első verzióban nagyon sok volt a tömör szöveg, így talán kicsit jobban szét tudom bontani. Igaz ez azzal járt, hogy jóval több kép lesz, de ez szerintem nem feltétlenül baj (sőt...). :)

Az első két kép az első befényképezésből lesz, ezeknek a minősége sem az igazi, viszont két képben az összes sminkcucc és ecset rajta van. Meg van egy-két olyan termék, amit már elhasználtam azóta - így jár az, aki több mint egy hónap múlva végez a poszt megírásával, mint ahogy befényképezte. :P

Első felvonás

Ecsetekről eddig még egyáltalán nem írtam, úgyhogy épp itt az ideje, hogy megemlítsem a legtöbbet használtakat. Általánosságban elmondható, hogy nem szoktam kiadni sok pénzt egy-egy ecsetre. A legdrágább ecseteim a Real Techniques-esek, de még ők sem azok a megfizethetetlen árúak. Sőt!

A szemre való ecseteknél nálam 1000 forint a lélektani határ (vagy hát eddig csak egy ecset volt amiért annyit fizettem, 600 fölött már húzom a szám, és nagyon meggondolom, hogy tényleg kell-e az adott darab), az arcra való ecseteknél kénytelen vagyok többet költeni, nyilván mert alapból drágábbak, de ezekre sem szeretek 1500 forintnál többet költeni. Kivéve a Real Techniques ecseteket. :D


Második felvonás


Képenként mindig egy-egy kategóriát mutatok meg, kivéve a szemhéjpúdereknél, ott jobbnak láttam több részre szedni a mondanivalómat. 


Szemceruzák, "szemhéjtusok" és ajakkontúr "ceruzák"

A címben direkt a többes szám, valahogy a szemhéjtus és az ajakkontúr ceruza furán hangzott egyes számban. :P

Rátérve a lényegre: odavagyok a különböző színes szemceruzákért, mert egy felső pillasorba húzott (esetleg cicásított) vonallal nagyon könnyen fel tudom dobni a sminkemet pillanatok alatt.  És valljuk be a reggeli rohanásban ez kimondottan jól jön. Gyorsan elkészíthető, de mégsem unalmas.


Az Avonos szemceruzákat egytől egyig 2014-ben vettem. A Twilight Sparkle-t "lenéztem" barátnőm szeméről - végre egy olyan szemceruza, amiben a csillámok nem csak kamuból vannak ott, hanem felkenve is látszódnak. De még mennyire, hogy látszódnak! Nagyon könnyen kenhető, de mégsem maszatolódik a nap folyamán, és a szemceruzákhoz mérten lehet vele tusvonalat is húzni, még a cicafarkinca végét is egész precízen meg lehet vele csinálni. Egyébként a Diamonds szemkontúrceruzák közé tartozik. A Cobalt Cool és az Aqua Shock már szerepelt ebben a bejegyzésben, főleg nyáron használtam őket, a minőségük kifogástalan, nem kenődnek, nem veszítenek az intenzitásukból, és vízállóak. Ők a Brights szemkontúrceruzák közé tartoznak. A SuperShock gél állagú szemceruzát pedig a barátnőm ajánlotta, hogy próbáljam ki - és mivel épp nagyon jó akcióban volt, ezért meg is rendeltem a Silver árnyalatot. Szerencsére ebben sem kellett csalódnom, csak úgy siklik a bőrön, nagyon kellemes állaga van. Hétköznapokban a vízvonalra szeretem felkenni, meglepő módon nagyon jól bírja ott, kisebb kopással, de a nap végére is fent marad. 


Még limitált kiadás volt ez a két NYC szemceruza, a bronz színű a 935 Black Brown, a vörös pedig a 952 Black Wine nevet viseli. A vörösnek hihetetlenül gyönyörű és különleges színe van. Ennek ellenére viszonylag ritkán használom, főleg alkalmakra, nem szeretném, hogy hamar elfogyjon. A minőségük ezeknek is jó, nem kenődnek, tartósak és az apró csillámok itt is látszanak felkenve. 


Az Oriflame-es Gioirdani Gold Midnight Blue szemceruzát egy nagyon jó akció keretein belül szereztem meg. Klasszikus sötétkék, a minősége is kifogástalan, bár ez puhább mint a többi szemceruza, könnyebben lehet satírozni, de egyáltalán nem szokott elkenődni. Az Oriflame Very Me szemceruzájának nincs meg a pontos árnyalat neve, de a Heartbreaker limitált kiadásba tartozott. Brutális élénk türkiz kék színe van, ez is egy lerobbanthatatlan darab, mint a két kék Avonos. 


Az essence vízálló filces szemhéjtuáról már szintén volt bejegyzés a blogon, itt elolvashatjátok. Már egyet elhasználtam belőle, ár/érték arányban nagyon megéri szerintem. Ha tehetitek próbáljátok ki!


Ajakkontúr ceruzákból nincs valami nagy készletem, illetve csak a sötétebb rúzsokhoz használtam eddig. Az Aden Sandstone ceruzája eléggé kemény, viszont ezért tartós is. Önmagában felkenve nem tetszik, plusz szárít is kicsit, de a legtöbb sötét rúzsomhoz tökéletes alapot biztosít.


Szemöldökformázás és szempillaspirálok

Az essence szemöldök ceruzáját még nyáron vettem, amikor unokatesóm barátnőjét sminkeltem az esküvőjére. Kellett egy szőkéknek való szemöldök termék, így ezt vettem meg, mert ha még a minősége nem is lenne a legjobb, akkor sem dobtam ki fölöslegesen vagyonokat a kukába. Szerencsére nem így lett, amit a képen láthattok az már a második ceruza. Önmagában nekem kicsit világos a ez a 05 soft blonde árnyalat, viszont a 02 natural blonde style szemöldökpúder szett sötétebbik színével kombinálva tökéletes lesz az eredmény. Ezt a szettet is a sminkelésre vettem, mert nem voltam biztos a ceruza színében, hogy megfelelő lesz. A kiszerelése egyénként borzalmas, gondolkodok rajta, hogy beszerzek egy mágneses palettát, és oda költöztetem át. Az Oriflame Giordani Gold szemöldökfixáló zseléjéből ez már a második tubusom, a nagyon erős rakoncátlan szálakkal nem tud mit kezdeni, de egyébként szépen helyén tartja a szemöldököt egész nap.

Az Oriflame rétegezhető spiráljáról már olvashattatok itt a blogon, sok újat nem tudok elmondani róla. Ősztől kicsit háttérbe szorult a fekete spiráljaim miatt, viszont ha elfogy, akkor egy feketét fogok belőle beszerezni. A Maybelline The Colossal Volum' Express Smoky Eyes spirálja már régóta hű társam, pontosabban bármilyen féle/fajta duci sárga Maybelline spirál. Már gimi óta használom őket, szóval nem valószínű, hogy egykönnyen megválnék tőlük.



Catrice Big city Life limitált kiadás - The Shanghai Collection paletta

Catrice Big City Life trendkiadás The Shanghai Collection palettáját használtam az elmúlt évben a legtöbbször. Hat szemhéjpúdert, kettő pirosítót, egy fekete szemceruzát és egy kisebb ecsetet tartalmazott hajdanán. A szemceruza elég pirinyó volt alapból, pláne így, hogy párszor faragtam, már elég kényelmetlen használni. Ettől függetlenül nagyon jó a minősége, nem túl puha, és nem túl kemény, nem maszatolódik, de satírozni mégis könnyen lehet. Pár alkalomra még elég lesz. A két pirosítót most kezdtem el használni igazán, mindkettőnek barackos-lazacos színe van, ezért a legtöbb bőrszínhez illik. A sötétebb pigmentáltsága jobb, mindkettő teljesen matt hatású.


Catrice Big city Life limitált kiadás - The Shanghai Collection paletta


A szemhéjpúderek közül volt 2 matt és 4 szatén fényű (vagy lehet a szaténnál picit fényesebbek, szemhéjpúdereknél még kevésbé találom el a finish-eket, mint a lakkoknál). A szürkésbarna Nanjing Road árnyalatot már hónapokkal ezelőtt elhasználtam, tökéletes volt a szemöldököm megerősítésére, és a mélyítővonalban is nagyon mutatott. A Yu Garden egy törtfehér árnyalat, valószínűleg a következő két napban ezt is elhasználom. Szemöldök alá és a szemem alatti karikák eltüntetésére tökéletes volt, de előfordult, hogy csak ez a szín került az egész szemhéjamra, egészen a pillatövektől a szemöldökömig. Halvány matt szín lévén annyira nem pigmentált, illetve picit porzik is, de a többi olcsóbb matt szemhéjpúdereknél a minősége jobb. A szaténfényű színek pigmentáltabban a mattoknál, őket is egész sokszor használtam. Egyedüli problémám a palettával, hogy viszonylag sok benne a holttér, rakhattak volna bele egy-két színt még, bár akkor nem lett volna ennyire baba. :)


E.L.F. Cosmetics Little Black Beauty Book - warm edition

Az E.L.F. szemhéjpúder palettáját októberben rendeltem, az év hátralévő részében a színes sminkekhez majdnem kizárólagosan ezt használtam. A csomagolása elég gagyi, mágnessel záródik, de nem táskába dobálós darabnak. Összesen 48 szín kapott helyet a palettában, egy-egy szín 17x12 mm-es pan-ben van, elég aprókák, de legalább elhasználható mennyiségűek. A palettában egyébként még egy tükör is helyet kapott és ecsetet is mellékeltek hozzá, ami szintén nem a legminőségibb darab, de egy 6$-os palettánál ne csodálkozzunk. 


E.L.F. Cosmetics Little Black Beauty Book - warm edition

A színek viszont meglepően jó minőségűek, pigmentáltak, jól eldolgozhatóak. Az összes árnyalat szatén fényű, vagy metálos, illetve van egy-két matt szín, de azokban is van egy minimális csillám mennyiség. ahogy láthatjátok a legtöbb árnyalat a barnás-természetes vonalon mozog, így nappali sminkek készítésére tökéletes, de a néhány sötétebb árnyalatnak köszönhetően esti, bulizós sminket is könnyen készíthetünk vele. És gyakorlatilag végtelen kombinációban használhatóak a színek, baromi változatos make-upot lehet csinálni vele. Én iHerb-ről rendeltem, akit érdekel, egy próbát megér, mert nagyon jól kihasználható palettáról van szó!


Lovely Nude make up kit szemhéjpúder paletta és essence Vampire's Love Limitált kiadású szemhéjpúder paletta

A Lovely Nude palettája már szerepelt a blogon, teszt és smink formájában is (itt és itt). Az utóbbi időben kicsit háttérbe szorult, de ettől függetlenül megérdemli, hogy itt szerepeljen, ár-érték aránya meglepően jó.

Lovely Nude make up kit szemhéjpúder paletta és essence Vampire's Love Limitált kiadású szemhéjpúder paletta

Az essence Vampire's Love palettája limitált kiadás volt, buli sminkekhez tökéletes színek kaptak benne helyet. A sötétebb színeknek a pigmentáltságára egy rossz szavam sem lehet, a világosabbak sem rosszak, de egy kicsit alul maradnak a sötétebbekkel szemben. A kedvencem az ezüst színű, abból már leértem a pan aljára. A feketével óvatosan kell bánni, mert csillámos is vannak benne, nagyon pigmentált és picit hajlamos potyogni.


Oriflame Pure Colour szemhéjárnyaló paletták: Sand&Green, Midnight&Pink, Nude&Grey

Az Oriflame Pure Colour szemhéjárnyaló palettáiról akartam csinálni tesztet is, de aztán egyik katalógusban megláttam, hogy kivonják őket... Aztán mégsem tették több, mint fél évig - most pedig megint ott tartunk, hogy ki fogják őket vonni. Mindenesetre elmondható mindháromról, hogy nagyon jól kihasználható 8-as paletták, picik, jól záródnak, utazáshoz tökéletesek. Nappali és esti sminkek is könnyen készíthetőek velük, emellett a színek pigmentálsága is megfelelő: van egy-két szín, ami gyengébb, de nagy részük alap nélkül is működik. A sötétebb színeké erősebb, a világosabbaké kicsit gyengébb, a matt színek pigmentáltsága pedig kiváló. Főleg szaténos fényű púderek vannak bennük, a matt színek minimálisan hajlamosak potyogni, így az ecsettel érdemes kevesebbet felvenni először, főleg, hogy a színek építhetőek. A palettákban helyett kapott még egy kis applikátor is, végszükség esetére (vagy utazáshoz) használható. Egyedül a névválasztásban lehettek volna kicsit kreatívabbak: Sand&Green, Midnight&Pink, Nude&Grey


Mono szemhéjpúderek

Az elmúlt évben kimondottan "palettás-lány" lettem, régebben főleg mono vagy duo szemhéjpúdereket vettem. Akkor még nem mertem nagyobb palettákat venni, pláne, hogy azok jóval drágábbak voltak, mint egy-egy mono púder - igaz arányaiban olcsóbb lett volna, de akkor egyszerre nagyobb összegeket nem színesen költöttem. Tervezem is, hogy a Catrice-es púdereimet egy mágnese palettában összegyűjtöm, úgy talán megint többször használnám őket, szegénykéim most nagyon el vannak hanyagolva...

A Catrice szemhéjpúdereit nagyon szeretem, ez talán abból is leszűrhető, hogy az 5 mono púder közül 3 ehhez a márkához tartozik. Kezdjük is velük. A Celtica kiadáshoz tartozott a C02-es LOVEnder, aminek gyönyörűséges halvány lilás-szürke színe van, ez az egyik legkülönlegesebb szín a készletemben. Emellett a barna szemet szépen kiemeli. Swatch róla itt (rajtam élőben ennél picit lilásabb). Az Intensif Eye Wet&Dry vonalhoz tartozik a 100 Glamourose szemhéjpúder. Ez egy elég trükkös szín, bordó és krémszínű márványos púder, összekeverve pedig rózsás-mályvás színt kapunk. A "sima" mono szemhéjpúderekhez tartozik a 05-es The  Noble Knights. Azt hiszem ez volt az első Catrice szemhéjpúderem, és azóta sem tudtam megunni. A szaténosnál fényesebb felkenve, kicsit talán metálos hatású, de csillámok nincsenek benne. A színe számomra nehezen leírható, ezért kerestem nektek róla színmintát, itt megnézhetitek. 

Az essence Fantasia limitált kiadását imádtam, ez volt az első olyan kollekció, amiből az összes lakkot megvettem. Egyedül azt bánom, hogy a többi szemhéjpúderből sem raktároztam be, ezt is akciósan vettem. A színe igazi grafit szürke, az árnyalat neve pedig 02 Not Ivory But Ebony. A minősége nagyon szuper, bulizós sminkekhez nagyon szeretem használni, nagyon pigmentált és füstös sminkeket kiválóan lehet vele készíteni. A s-he mono púderét (020) kb. egy éve vettem, amikor megújították a dm saját márkájának a kínálatát és a régi csomagolásúakat kiszórták. Először meglepődtem, mert az első használat után kiderült, hogy nem olyan színe van, mint ami ránézésre - olyan hatást keltett számomra, mintha a bolti fények kiszívták volna a felső réteg színét. Alatta egy jóval élénkebb lila árnyalatot találunk. 

Habár csak a csoportképen van rajta, de mindenképpen meg kell említenem a Maybelline Color Tattoo 87 Mauve Crush krémes szemhéjfetékét, mert a színébe szerelmes vagyok. Ez az egyetlen CT-m, egyáltalán nem rossz, de valahogy hozzám nem állnak közel ezek a krémes szemhéjpúderek. A s-he szemhéjpúderével kombinálva nagyon ütős sminket lehet vele kreálni pár perc alatt. 


Szemre való ecsetek

Az essence Smokey Eyes szemhéjpúder ecsetéből és a lapított szemhéjpúder ecsetéből is két darabom van. Előbbit alsó pillasoron és a mélyítővonalban szeretem használni, utóbbit pedig az egész szemhéjam színezésére. Nem a legpuhább ecsetek, egyszerre több szemhéjfestéket is vesznek fel.  A Hello Autumn kiadás ecsetét is beszereztem, igazából ugyanazt tudja, mint az essence klasszikus szemhéjárnyaló ecsete, csak a külcsín más. Az ilyen típusú ecstekből nálam sosem elég, pláne, hogy nem mosom az ecseteimet naponta. Az essence satírozó ecsetéből is kettőt szereztem be, ez szintetikus szálakból áll, kizárólag a mélyítővonalban szoktam használni. Kimondottan puha ecset.

A Mülleres szemhéjpúder ecsetből eddig három darabot szereztem be, mert nagyon puhák, és nagyon olcsók. A szemhéj egész területén és a mélyítővonalban szoktam velük dolgozni. Az Alverde ecsete nagyon puha, ugyanúgy szoktam használni, mint a Müllereseket. A Parsa Beauty szemöldök ecsetet a Rossmanban vettem amikor eltűnt az addig szemöldökre használt ecsetem. Már előtte is néztem ezt a darabot, de nem volt szívem 800 forintot kiadni érte... Most ott tartok, hogy kellene belőle még egy, annyira bevált. Mariounaud N°37-es szemecsetét a mélyítővonalba és az alsó pillasorra szoktam használni, illetve akkor, ha valamilyen formájú szemsminket akarok csinálni, ezzel élesítem a sarkokat.

Az Oriflame professzionális ecsete szemhéjpúderhez és korrektorhoz kimondottan durvább tapintású, a szálai természetes rost szálak. Sajnos mosás közben hajlamos engedni a színéből, mondjuk az ecset ugyanolyan fekete marad, de a vizet/szappant szépen elszínezi. A mélyítővonalban satírozáshoz tökéletes, korrektorhoz még nem próbáltam, de a kialakítása miatt nem is hiszem, hogy megfelelő lenne erre a célra. Az professzionális szemöldökformázót is egész sűrűn szoktam használni. Főleg akkor, ha a szempilláimat sikerül nagyon összetapasztanom, de van, hogy a szemöldökömet rakom vele rendbe. A Giordani Gold szemhéjpúder ecsetét alsó pillatőbe szoktam használni, illetve szemzugba. Ez sem pihe puha ecset, de satírozásra nagyon jól bevált, illetve a színeket is intenzívebben tudom felvinni az ilyen típusú ecsetekkel. A kétvégű szemhéjpúder ecsetet napi szinten használom, a halvány matt szemhéjpúdereket mindig ezzel viszem fel a szemöldökcsontomra és a szemem alá a korrektor fixálásához. Ez is természetes rostszálból készült, mint az összes többi Oriflame-es ecset, viszont a szemhéjpúder ecseteim közül ez a legpuhább. A másik végén van egy szivacsos applikátor, én azt soha nem szoktam használni, ezért le is szedtem (ha megveszitek ezt az ecsetet, akkor jár még mellé egy pót applikátor fej is). 

Arcra való termékek

Catrice Defining 080 Sunrose Avenue árnyaltú pirosítójára régóta fájt a fogam, bár a bolti világításban sokkal barnásabb volt a színe. Ebből a szempontból egy icipicit csalódás, viszont ez a legszebb rózsaszín pirosító amivel eddig találkoztam. Az Avon márványos pirosítóját már láthattátok itt a blogon, mióta megvan, rendületlenül szeretem. Az Oriflame-es pirosítóecsettel szoktam felvinni, azzal kapom a legszebb végeredményt. Nagyon szép fényes felkenve, mellette biztos, hogy nem lesz szükség highlighterre. Az essence cherry blossom girl (01 Asian Sensation) pirosítója volt életem első ilyen terméke, tipikusan az a darab, ami mindenkinek jól áll. Gyönyörű barackos színe van felkenve, enyhén szaténos a finish-e, legjobban az essence-es pirosító ecset vált be hozzá. Pigmentáltságban nem a legerősebb, viszont nem lehet túlzásba esni vele.

Catrice Re-Touch Light-Reflecting korrektora is szerepelt már a blogon, ez a 001 Porcelain árnyalat. A legvilágosabb, és amit nyáron kivontak a forgalomból - szerencsére akkor sikerült még két darabot feltankolnom belőle, így még ezen kívül van egy tartalékban. A szem alatti karikákkal csodát tud művelni, sőt egyéb bőrhibákra is jó választás lehet. Catrice Camoufalage korrektorát nem kell bemutatnom senkinek sem (szerintem), számomra ez a tökéletes korrektor. A legvilágosabb 010 Ivory árnyalatot szoktam használni. A bőrhibák 95%-át eltünteti maradéktalanul.

Az essence mono szemhéjpúderét highlighter-ként szoktam használni, nagyon szép fényt varázsol az arccsontra, szemöldökcsontra. Egyébként leukoplaszttal van összeragasztva, mert pár éve sikeresen eltörött a teteje. Elég csúnya, de így legalább magammal tudom vinni.

Az Oriflame Perfect Fusion alapozóját imádom. A Porcelain árnylat tökéletesen illeszkedik a bőröm színéhez, felkenve természetes ragyogást biztosít a bőrnek, tartósnak is mondanám, és a fedése is nagyon jó. Önmagában a kisebb bőrhibákkal is megbirkózik, és lehet építeni a fedését. 

Az Oriflame Beauty sminkalapját már régóta használom, ez már a harmadik tubusom belőle. Nem csak az arcra, hanem a szememre is szoktam használni, nekem jobban bevált, mint például a Catrice vagy az elf szemhéjalapozója. A pórusokat kiegyenlíti, az alapozót is tartósabbá teszi és amennyire észrevettem egy picit még hidratál is.

Arcra való ecsetek

Style Master ecsetet ebay-ről rendeltem (pontosabban egy 10 darabos ecsetkészletnek az egyik tagja), nagyon tömött, viszonylag sok festéket vesz fel, a bronzosításhoz szoktam használni. Még nem jöttem rá, hogy hogyan tudom a legkönnyebben használni és a legszebb eredményt elérni, de ennek ellenére is szeretem.A Real Techniques pirosító ecsetét már nem is tudom mióta szerettem volna magaménak tudni, végül októberben jutottam el arra a pontra, hogy ez nekem most azonnal kell, így meg is rendeltem iHerb-ről (az E.L.F. paletta is akkor csúszott be). Nagyon nagyon nagyon puha, és ahhoz képest, hogy milyen puha egész sok festéket vesz fel. A pirosítókat nagyon szépen, egyenletesen lehet vele felvinni, de púderezéshez is szoktam használni. Mellesleg szerintem úgy néz ki, mint egy nyuszifarok. ^^ Az Oriflame professzionális pirosítóecsete viszonylag sok festéket vesz fel, de nagyon szépen el lehet vele dolgozni a pirosítót. A szálai durvábbak, ami zavar benne az az, hogy még mindig ereszti a fekete festéket magából, ha kimosom. Pedig már legalább 2 éve megvettem. persze nem hetente mosom, de ez akkor is fura nekem.

Az Oriflame professzionális sminkszivacsa számomra egy must-have darab. Benedvesítve megnő, az alapozót nagyon szépen oszlatja el az arcon, nem kapunk maszkos hatást. Egyébként nagyon baráti ára van. A minősége is kimondottan jó, de arról majd egy külön bejegyzésben tervezek beszámolni. Az Oriflame púder puffniával tudom a legszebben felvinni a púdereket, ha ezt használom, akkor kimondottan szép, hamvas bőrt kapok. sajnos mostanában nem szoktam látnia  katalógusban, pedig már rendelnéke gy újat belőle. 

Az essence pirosító ecsetét mostanában ritkábban használom, de ettől függetlenül hasznos darab, megfizethető az ára, nagyon puha, ha ezt használom, akkor nem tudok túlzásba esni a pirosítókkal. Az essence púder ecsetét napi szinten használom, nem csak púderhez, de bronzosítóhoz és pirosítókhoz is. Ez is nagyon puha, szintetikus szálú ecset. Régebbi limitált kiadáshoz tartozott az essence-nek ez a kétvégű ecsete, legtöbb esetben a higlighter-t szoktam vele felvinni, sajnálom, hogy nem vettem belőle még egyet, nagyon jó kis ecset. Ritkán bronzosítóhoz is használom, nagyon szépen lehet vele eldolgozni a por állagú termékeket.

Szájfények, ajakbalzsamok, rúzsok

Az essence XXXL hosszantartó matt szájfényét (03 Soft Nude), vagy inkább ajakkrémét főleg tavasszal használtam, nagyon szép természetes végeredményt lehet vele kapni. Felkenés után nem szárad meg teljesen mattra, viszonylag tartós, de étkezés után mindenképpen kell frissíteni. Catrice Infinite Shine szájfényét is egész sokszor használom, a színe nekem nagyon tetszik. Nehezen meghatározható, barnás-bronzos-vöröses, különleges árnyalat (010 Nude-Tritions). Egész tartós ahhoz képest, hogy szájfény és a legtöbb sminkhez illik. Az Avon Luxe Romantic Rose szájfényét barátnőmtől kaptam. Igazából nem vagyok nagy szájfényes, de ennek annyira jó az állaga, hogy nagyon sokszor ez után nyúltam a rohanós reggeleken.

Az Orilame Power Shine Palladium rúzsai limitált kiadásúak voltak, nekem két színben van meg. A fehér (Holographic Light) felkenve inkább egy fehéres-kékesen csillogó szájfényhez hasonlít, a fukszia (Sparkling Purple) pedig nagyon szép, pigmentált, csillogó árnyalat. Sajnos a fényképezőm nem akarta bevenni a színét, hiteles színmintát nem találtam, itt még egész jól elkapta a leányzó a színét, de ennél azért sötétebb, lilásabb színe van igazából. 

Az Avon színezett ajakápolóját is egész sokszor használtam, ez a Red árnyalat, de felkenve inkább rózsaszínes a csillogása, mint pirosas. Nagyon könnyed érzetet ad, csakúgy siklik az ajkakon. Hidratálni nagyon nem hidratál, hozzá kell tennem, hogy cserepes ajkakon nem próbáltam, de kétlem, hogy rendbehozná, arról nem is beszélve, hogy szornyen nézne ki rajta. 

Ajakbalzsamok közül 2014-ben az Alverde mandarinos, vaníliás ajakápolóját használtam a legtöbbet, múlthéten el is használtam, így erről a képről lemaradt. A Fanta Lip Smackert is szeretem (bár a kólásat jobban), felkenve nagyon szép fénye van és még hidratál is. A fincsi narancsos illatról nem is beszélve! nyammm ^^ A Himalaya Herbals Kakaóvajas ajakbalzsama a szárazabb ajkakkal is elbánik, és emellett az illata is isteni finom. Bár a textúrája nehezebb, felkenés után pár órával is érezni, hogy ott van - de szerencsére egyáltalán nem kényelmetlen viselni. :)


Rúzsok

Az Oriflame 5-az 1-ben rúzsairól nemrég írtam, itt elolvashatjátok. Az Orifleme Colour Attraction Wake-Up Pink rúzsa régebbi kiadású. Ez egy brutális neon-rózsaszín, nagyon kellemes viselet az ajkakon, és a krém finish-e ellenére egész tartós is. egyenletesen kopik, először a fényét veszti el, de ez a nagyon-rózsaszín szín sokáig fent marad a számon. 

Az Avontól mindig félve rendelek sminktermékeket, mert nem egyszer és nem kétszer nyúltam bele kritikán aluli minőségbe, de ez a két rúzs kivétel. Az Oxford Wine-t főleg bulikba szoktam használni, de volt, hogy suliban is ezt viseltem. Mondhatni a végletek rúzsának is: vagy nagyon erős, vagy kimondottan visszafogott szemsminkhez áll jól. A pigmentáltsága mondjuk lehetne erősebb, az Aden szájkontúrceruzáját használom alá túlnyomó részt. Illetve a nap folyamán nem árt néha ránézni, mert a krémes textúrájának köszönhetően elkenődhet ha nem vigyázunk. A Bronze Treasure a nevéhez híven egy bronzos szín, kékes szemsminkhez nagyon jól áll. Ennek a pigmentáltsága sokkal jobb, illetve kevésbé hajlamos elkenődésre, tömörebb az állaga. Apró csillámok is vannak benne, nyárias árnyalat. 

Az essence tartós ajakrúzsai közül csak a 10-es cotton candy van meg nekem. Ez is egy nagyon élénk pink szín, bár a Wake-Up Pink-nél kicsit sötétebb. Főleg tavasszal szoktam használni, az egyszerű sminkeket nagyon fel tudja dobni. Ebben a bejegyzésben is ez a rúzs szerepel. A következő rúzs is essence márkájú, ez egy nagyon régi kiadású darab, még gimiben kaptam (33 glam girl). Nincs bár benne sok, csillogó, áttetsző piros rúzs, hétköznapokon a legtöbb sminkhez ideális.

A Rimmel Lasting Finish 046 Metallic Shimmer rúzsa a kedvenc vörös rúzsom. Bronzos-vörös szín, így hétköznap is megállja a helyét.  Pigmentált, tartós, nem kenődik el. Hidratálni nem hidratál, de nem is szárít. A Max Factor  830 Dusky Rose egy nagyon szép árnyalatú, szatén finish-ű középrózsaszín rúzs. Nagyon pigmentált, a csomagolása minőségi. Az illatát nagyon szeretem, az állaga is krémes, de mégsem kenődik el a nap folyamán. Egyedüli rossz pont, hogy a rúzs nem ül biztosan a helyén, hajlamos eldőlni, így rúzsozás közben kicsit lekaszabolom az oldalát. Nagyon nem örülnék neki, ha egyszer eltörne...

Hát ezek lettek volna az én 2014-es kedvenc sminktermékeim és ecseteim. Köszönöm szépen, ha végigolvastátok (pláne, ha egyhuzamban). Ebbe a bejegyzésbe fektetem eddig a legtöbb időt, több, mint 2 hétig írtam kisebb-nagyobb megszakításokkal. Gondoltam rá, hogy inkább passzolom ezt a témát, de ha már befényképeztem, és el is kezdtem írni, akkor már csak azért is be akartam fejezni. :)

Így a végére csak annyi maradt hátra, hogy megkérdezzem: mik voltak a Ti kedvenceitek, illetve ezek közül ti ismertek/használtok-e bármit is?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések