Heti Lulu #1 - Blogszülinap

Halihó!

Hát, ehhez is elértünk, a blog egy éves lett. 
Csak úgy repül az idő, emlékszem, milyen nehezen találtam a szavakat a legelső bejegyzéshez. :) A legelső feliratkozónál fél kilométeres mosoly volt rajtam vagy 3 napig, az első kommentnél pedig vigyorogva, pörögve ugráltam a koliszobában (természetesen miközben a szobatársam azt próbálta megfejteni, hogy melyik pszichiátriáról szöktem meg :D).Őszintén szólva nem is tudom, hogy mit írhatnék még, a szokásos klisékkel nem szeretnék jönni. Mindenesetre köszönöm, hogy itt vagytok. :)

A bloggal kapcsolatban pedig annyit, hogy próbálok majd megint rendszeresebben írni, mert szeptember óta ez nem igazán jött össze, és az, hogy itt a blogon is rendszeresen tevékenykedek úgy vettem észre, hogy a tanulásban, az időm beosztásában is sokat segít. Ígérni nem ígérek semmit, mert bármikor kialakulhatnak olyan helyzetek, hogy nem fog összejönni, de törekedni fogok rá. :)

És így végszóként még annyit, hogy ezentúl hetente lesz egy Cilus (avagy Lulu, Luluka, Cilulu, Munyóka, CicaPocak, Bogyóka, Bogyómogyó, Ciluka, Gombóc, stb.) bejegyzés. Egy éve is gondolkodtam, hogy Luluból "celeb" cicát csinálok itt a blogon, de aztán valamiért mégsem tettem. De valljuk be, Lulu annyira cuki, hogy nem csak instagramon kell szerepelnie, hanem itt is. Gondolom ebből leszűrtétek, hogy én vagyok Lulcinak a legnagyobb rajongója, illetve hogy cicamániás is vagyok, szóval ezért indítom el a Heti Lulu rovatot. :)
(Mondanám, hogy remélem tetszeni fog, de olyan nincs, hogy Lulu valakinek ne tetszene. ^^)


Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések