Üresjárat - 2019/11

Halihó!

Novemberben viszonylag kevés dolgot használtam el, de ez talán nem meglepő, hiszen az előző hónapokban elég sok üres flakon gyűlt össze.


A Botanicals márkától eddig csak ezt a Rich Infusion tápláló balzsamot próbáltam, és baromira megszerettem. Eléggé sűrű volt az állaga, a tubusból kicsit nehezebb is kinyomni, viszont nagyon jól el tudtam oszlatni a hajamon, és ténylegesen táplálta azt. Mostanában nem láttam sehol sem, remélem majd fogok tudni még venni belőle. Az Isana tavaly jött ki ezzel a narancsos-fahéjas tusfürdővel, aminek imádom az illatát. Úgy vettem észre, hogy picit szárította a bőrömet, de ettől függetlenül szerettem. Az Oriflame lábradírját régen nagyon sokat használtam, mint testradír, viszont mostanában előnyben részesítem a saját magamnak kevert testradírokat. Ez volt az utolsó flakonom belőle, újravenni nem fogom.

Az Essence Lash Princess szempillaspirálját tavasszal fedeztem fel, ez már a második elhasznált tubusom. Újra szerettem volna venni, viszont amikor néztem, akkor nem volt belőle egy sem, így helyette vettem másik két szempillaspirált (szerencsére azok is nagyon jól beváltak). Biztosan fogok még belőle venni. Az Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirálból is elhasználtam 1-2 tubussal már, viszont az Essence sokkal jobb nála, és harmad annyiba kerül. 


Ugyan sem a törlőkendőt, sem a dezodort nem sikerült elhasználnom, de annyira nem váltak be, hogy muszáj megválnom tőlük. A Balea olajos törlőkendője tapintásra kimondottan száraznak hat, az arcomon pedig szörnyen olajos, nem erre számítottam. A sminklemosáshoz vettem, de sajnos nem kényelmes a használata.

A Ben&Anna levendulás dezodor pedig kimondottan szörnyű. Nem csak hogy nem használ, de mintha rontana a dolgokon. Az első 1-2 alkalommal még nem vettem észre problémát a használatakor, viszont utána kimondottan büdösnek éreztem magamat néhány óra elteltével. Pedig nagyon szimpatikus a papír csomagolása és a természetes összetevői. Viszont ennyi pénzért már elvárom, hogy legyen hatása is.

Nemsokára jövök egy év végi szelektálós bejegyzéssel, és lehet, hogy az egyéb arc-, test- és hajápolási termékeim között is kiválogatok pár cuccot, ha már ezt a törlőkendőt és dezodort is kiszanáltam. 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések