Szeptemberi AliExpress szerzemények - Bujo #24

Halihó!

Hát, csöppet "megcsúsztam" ezzel a bejegyzéssel (bár mostanában mivel nem?), viszont pár termékre igen csak sokat kellett várni. Szeptemberben nagyon sok rendelést adtam le, 2 új eladótól is rendeltem, és a jól bevált Mohamm Store-tól is rendeltem kétszer. Már két éve rendelek az utóbbi helyről, és az elmúlt rendelések során előfordult, hogy néhány termék kimaradt a csomagból, amit eléggé sajnálok. Gondolom ez a karácsony miatt is van, biztos nagyon sok a csomag, de akkor is kellemetlen.


Legelőször az átmenetes washi tape-et rendeltem meg. Nagyon jól tapad, de mégis könnyen eltávolítható. A tapintása kicsit műanyag érzetű. A Mohamm Store-tól 3 páfrányos nyomdát rendeltem ("J", "I", "B"), de ezek közül sajnos csak egy érkezett meg. Sikeresen vettem még egy pici hópelyhes nyomdát és a fehér alapon fekete fás karácsonyi washi tape-ből is sikerült plusz egy darabot bedobni a kosárba. A pici nyomdák ("O", "N", "H") nagyon jók, a páfrányosnál viszont ügyelni kell, hogy egyenletesen nyomjuk a papírra, különben kihagyhat a minta. A fekete és fehér washi tape egyaránt műanyag tapintású, és őszintén szólva a képeken jobban néztek ki, mint élőben. 

A második Mohamm Store rendelésben a 4 metál fényű cikornyás washi tape-et ("A", "B", "C", "G") rendeltem meg. Nagyon erős a ragasztójuk, használat előtt a hátoldalukon lévő papírt el kell távolítani. A Gimue Stationery Store-ból rendeltem a 3 bélyeg szerű wasi tape-et ("B", "J", "I"). A perforálásnak köszönhetően könnyű letépni a különböző mintákat a tekercsről. Jó vastag az anyaguk, jól tapadnak, csak ajánlani tudom ezeket. A két washi tape szettet ("B", "H") is innen rendeltem, viszont mindkét szettnél 5 minta helyett 4 mintát kaptam. Ezek kicsit gyengébb minőségűek, vékonyabb az anyaguk és nem is ragadnak olyan jól. Rendeltem még két vékony washi tape-et ("H", "M") is, az egyiken a hónapok és napok nevei vannak, a másikon csillagok és bolygók.


Az első és a második Mohamm Store rendelésnél is becsúszott 1-1 matrica szett a kosaramba. Először a kisebb csipke mintás matricákat ("C") rendeltem meg, másodszorra pedig a nagyobbakat ("D"). Utóbbiakból már használtam: meglepő módon elég merevek a matricák, a legelsőt így sikerült is eltépem, amikor leválasztottam a műanyagot a hátuljáról. Igaz, az egy olyan darab volt, aminek nincs közepe, ezeknél érdemes figyelni, de a többivel nem hiszem, hogy probléma adódna. Vastag az anyaguk és jól tapadnak.

A Shop4432198 Store-tól pedig ezt a fekete fehér matrica csomagot rendeltem. Legalább 2 hónapot kellett várnom a csomagra, mire megjött. Tetszenek a minták, bár jobban örülnék, ha nem lennének rajta felíratok, de ezek szerencsére annyira nem zavaróak. Ennél az eladónál már nincs fent a termék, de itt megtalálható (sikerült egy hónappal később ezt is megint megrendelni -.-).


És itt vannak a washi tape-ek és a nyomdák mintái, hogy hogyan mutatnak fehér háttérrel.

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések