2019 december - Bujo #23

Halihó!

A decemberi bujomat is előre terveztem meg, még valamikor szeptember végén/október elején. Maradtam az elmúlt ár hónap felállásánál: havi tervező két oldalon, alatta foglal helyet a szokás követő. Következő oldalon található a blogtervező, amit decemberben szándékosan picire rajzoltam, mert feltételeztem, hogy nem ezzel leszek a hónapban a legelfoglaltabb. Mellette helyett kapott egy rész jegyzeteknek és egy fél oldalt hagytam ajándékötleteknek. Az utána következő oldalakon pedig a "heti" tervező kapott helyet, a szokásos random helykihagyással. 

A hónap témáját nem igazán tudtam eldönteni. Volt pár kimondottan télies matricám, de nem akartam, hogy főleg a fehér, szürke és fekete domináljon, így végül ez az abszolút egyveleg lett belőle. Mondhatni minden színvilág helyett kapott, amit kicsit is csípek. Tele van pasztell színű felhős és vizes matricákkal, fekete-fehér-szürke hegyes matricákkal, rózsaarany washi tape-pel és holografikus apró mintás washi tape-pel. Valamilyen szinten próbáltam azért a borítóképhez passzítani a matricákat és ragasztó szalagokat, nagyjából sikerült is. 







Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések