Üresjárat - 2019/05

Halihó!

Májusban elég kevés terméket használtam el, ráadásul alig volt köztük újdonság. Mindegyik termék esetében vagy már újra vettem őket, vagy a közeljövőben újra fogom venni.


Az essence szemöldök ceruzáját már legalább 4 éve használom, ahogy a S-he szemhéjpúder alapozóját is. Mindkettőből van már utánpótlásom. A Catrice Nude Illusion porpúderét is újra vettem, igaz, jelenleg nem azt bontottam fel, hanem a Maybelline porpúderét

Szokás szerint elhasználtam egy Alverdés sampont és balzsamot is. Mostanában gondolkodtam azon, hogy lehet, hogy ki kéne próbálnom más sampont és balzsamot is. Ha eljutok egyszer a Müllerbe, akkor szétnézek az ottani organikus cuccok között, hátha találok valami szimpatikus darabot.

Az Isana don't worry, beach happy tusfürdője nagyon tetszik, nem hiába vettem belőle kapásból két darabot. Jópofa neve van, kellemes az illata és olcsó is. Régebben mindig a Balea limitált tusfürdőit vártam, viszont az elmúlt fél évben az Isana jött ki jobbnál jobb tusfürdőkkel. Most is van 1-2, ami csak azért nem veszek meg, mert így is túl sok bontatlan flakonom van raktáron.

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések