Májusi AliExpress szerzemények - Bujo #14

Halihó!

A májusban rendelt csomagjaim nagy meglepetésemre már májusban megérkeztek. Pedig azt hittem, hogy még legalább 1 hetet kell várnom ezzel a bejegyzéssel.

A galaxis mintás, a nagy cicás és a tenger/nyaralás témájú matricák májusban jelentek meg a Mohamm Store kínálatában. A galaxis matricákat az augusztusi tervezőmhöz fogom felhasználni, míg a tengeres matricákat a júliusi tervezőmhöz. A cicással még nem tudom mi a tervem, de annyira cuki, hogy muszáj volt megvenni. A corgis és rajzolt cicás matricákat már egy ideje nézegettem, de csak most jutottam el addig, hogy meg is vegyem mindkettőt. Kicsit gyerekes, de annyira aranyosak, hogy ezt is "muszáj" volt beszereznem.

Múltkor rendeltem közepes méretű multikróm rajzcsipeszeket, most vettem két nagyméretűt. A közepeseket nem tudom már rendesen rácsíptetni a bujomra, így, hogy kb. a felénél tartok már. Az 5 darabos washi szett is új volt a kínálatban, a sötét kék jól fog jönni az augusztusi tervezőhöz, míg az élénk kék a júniusi és júliusi tervezőhöz is akár. A vékony 4 darabos szettet pedig biztos fogom használni a hónapban. 

A márvány mintás ragasztószalag mintája nem a legszebb, kicsit kékes árnyalatú, de azért nem rossz. A Top-living Arts & Crafts Store-ból rendeltem, 1-2 nappal korábban jött meg a csomag, mint a Mohamm Store-os (ugyanakkor rendeltem meg) - ami egy elég nagy pozitívum. Ebből a boltból még rendeltem egy egérpadot is anyának, fehér márványos mintával. Elég jó a minősége, és a szállítást is elég jól túlélte. 


Linkek:
Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések