Szelektálás #7 - 2019/tavasz

Halihó!

Tavaly elterveztem, hogy nagyjából három havonta végignézem a készletemet, és a feleslegesnek ítélt, vagy megromlottnak minősített sminkcuccaimat kiválogatom. Nos, idén is szelektáltam a cuccaimat, viszont a bejegyzés elmaradt. Így nyár elején pedig úgy gondoltam, ideje egy kis helyzetjelentést adnom ezen a téren. Lassan összegyűlik ezen kívül is egy kupac, annak a közzétételét nem szeretném olyan sokáig húzni.


A Giodani Gold szemöldökspirálja nem vált be, túl nagy a keféje, és túl világos a színe - bár inkább az előbbi tulajdonsága miatt döntöttem amellett, hogy megválok tőle. A Fit Me! korrektort még kint vettem Finnországban, így igazán ideje volt megválni tőle. Elég sokat használtam, és már nem is volt sok benne. A Trend IT UP szemhéjpúder palettáját idén vettem akciósan, viszont nem túl jó a minősége. Rajtam hamar koptak a színek, és nem voltak pigmentáltak.

Főleg folyékony rúzs téren szelektáltam sokat tavasszal. A Colour Pop szaténfényű ajakkencéi legalább 2 éve megvannak. Nem vagyok oda a szatén finishért, akkor már legyen teljesen matt a végeredmény. Emiatt döntöttem úgy, hogy ezeket a NYX Liquide Suede mini ajakkencéket is kidobom. Múltkor az egyik barnás árnyalat olyan csúnyán kopott le a számról, hogy arra nincsenek szavak. Ezeknél a termékeknél érezhető volt a minőségromlás, régebben jobban leszáradtak, most viszont nagyon ragadnak és darabosak is.

A Trend IT UP matt rúzst pedig nem használtam gyakorlatilag egyszer sem, és van más hasonló sötét árnyalatom, amit viszont többször felkentem már.


Körömlakk fronton is sikerült néhány darabot találnom, amitől úgy gondoltam, hogy ideje megválni. A Trend IT UP lakkokat hirtelen felindulásól vásároltam. Gondoltam 300 forintért abszolút jó vásárt csináltam, de tévedtem. Az Avon és a KIKO lakkja elég gyengén fed, eddig mint fedőlakkot használtam őket. A kék Crystal Nails-es lakkból összesen 3 darabom volt. Az A-England Iseultban már csak nagyon kevés van lassan két éve. Mindig meghígítottam, viszont soha nem használtam el teljesen, így ideje megválnom tőle. Az alsó sorban lévő két bordó lakkból nagyon kevés van, és már nem igazán használom őket. A kék essence lakkokat pedig nem is emlékszem, hogy mikor kentem fel utoljára.

Az idei tavaszi szelektálásnál elég nehéz dolgom volt, tavaly nagyon sok mindent kiválogattam, így most nem tudtam annyi mindentől megválni.

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések