Essence G'DAY SYDNEY paletta

Halihó!

Hú, ezt a bejegyzést nagyjából márciusban szerettem volna közzétenni, amikor kijött az Essence az új szemhéjpúder palettáival. Csak hát "life happens" és most jutottam el addig, hogy leüljek, és bepötyögjem ezt a bejegyzést. Március elején vettem a palettát, és kerek egy hétig mást sem használtam a fejemen, mint ezt. És ahogy tolódott a bejegyzés, még párszor használtam, így úgy gondolom elég jó tapasztalatot kaptam a palettáról.


A G'DAY SYDNEY paletta papírkarton csomagolást kapott. Szerintem jópofa, illik a szemhéjpúderek színeihez. Mágnesesen záródik.


Összesen 9 szín van a palettában, de igazából simán elfért volna benne még egy, ha nem csúsztatják el az alsó sort. A szemhéjpúderek között 3 matt, 2 szaténfényű és 4 metálfényű van. A színek elhelyezésében tetszik, hogy a felső sor inkább hétköznapi árnyalatokat tartalmaz, míg az alsó négy szemhéjpúder jóval élénkebb. A szemhéjpúdereknek nem találtak ki külön árnyalat nevet. 


A legelső szemhéjpúder a palettában egy tört fehér matt árnyalat. Elég jól kihasználható, legtöbbször a szemöldökcsontra vittem fel vagy pedig a mélyítővonalban satíroztam el vele az éles széleket. Nem túl pigmentált.

A második szemhéjpúder egy rózsaszínes világos nude árnyalat szatén fénnyel. Legtöbbször a szemöldökcsontra és a belső szemzugba használtam, viszont az arccsonton is nagyon jól mutat highlighterként. Pigmentáltságát közepesnek mondanám.

Az alsó sor első színe egy világos kék árnylat, enyhe zöld beütéssel, fényes-metálos finish-sel. Nagyon szép árnylat, viszont nem túl pigmentált. 

A következő, rozsdavörös szemhéjpúder nagyon jól pigmentált és extra fényes árnyalat. 


A harmadik szín a felső sorban világos sárgás pezsgő színt kapott. Szaténfényű, pigmentáltsága közepes-erős. Akár egész szemhéjon is jól mutat, de highlighternek sem rossz.

A következő szín egy világos narancsos barna terrakotta árnyalat. Közepesen pigmentált. Mélyítővonalba használtam eddig.

Az első sor legutolsó szemhéjpúdere matt sötétbarna, ami elég jól pigmentált. Pici arany csillámok is vannak benne, de ez felkenés után nem látszódik. Mélyítővonalba kiváló.

A harmadik metál fényű szemhéjpúder gyakorlatilag egy aranyfényű libafos árnyalat. Nagyon jól pigmentált. 

Az utolsó szín a palettában pedig egy duochrome árnyalat. Az alapja szürkés és erős kék fénye van. A finish-e hasonló a másik kék szemhéjpúderhez, kevésbé metálos, de még így is elég fényes.


Alapvetően nagyon tetszik a paletta, mert jól össze vannak válogatva a színek, viszont rajtam sajnos nem tartósak a szemhéjpúderek. Pedig eddig nem találkoztam olyan szemhéjpúderrel, ami nem tartott volna egész nap, ha a S-he szemhéjbázisát használtam hozzá. Ezek viszont kopnak és még a szemráncomban is összegyűlnek már a nap közepén. A legtartósabbak a rozsdavörös és a libafos színű metálos színek. A két kék talán a leggyengébben teljesítő púderek - természetesen ezeknek a színe tetszik a legjobban. Ezek a szemhéjon jóval kevésbé pigmentáltak, mint amire számítani lehet a karomra kikent színminták alapján. Próbáltam a Douglas szemhéjalapjával is a színeket, azzal ugyan nem gyűlnek össze a szemráncomban, viszont picit akkor is kopnak.

A tartóssági problémán kívül még hajlamosak potyogni is a színek, még akkor is ha óvatos voltam a felvitelnél. A potyogás főleg az alsó sorra jellemző, de előfordul a matt és szatén árnyalatoknál is.


Összességében egy nagyon jól összeválogatott paletta, viszont a minősége hagy maga után kívánnivalót. A szatén árnylatok nem csak szemhéjpúderként állják meg a helyüket, ami plusz pont, viszont a tartósság és a potyogás elvesz a paletta értékéből. Főleg az előbbi. Nem tudom ajánlani sajnos ezt a palettát, és pont emiatt nem fogom megvenni a Hello New York palettát, hiába vannak benne gyönyörű színek. 

Próbáltátok már ezt a palettát? Mi a véleményetek az Essence szemhéjpúder palettáiról?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések