Üresjárat - 2018/06

Halihó!

Újabb hónap, újabb üresjárat. Már említettem, hogy rácuppantam a parfümhasználatra. Ebben a hónapban is sikerült egyet elhasználnom, úgyhogy megjutalmaztam magam 2 újabb parfümmel... Nem a legjobb taktika, viszont az egyik a jelenlegi kedvencem, a másikat pedig nagyon ki szerettem volna próbálni. Viszont még nem tettem le a régebbiek elhasználásáról, így a két új darab még a dobozukban várnak, és csak nagyon ritkán veszem elő őket. :)


Az Oriflame Love Nature mandulás tusfürdőjének az illata annyi nem tetszett, ezért végül szappanként használtam el. A Faith in nature Ginko Bilobás hajkondicionálója sem lett a kedvencem. Nem rossz, de nem is egy világmegváltó darab. Az Oriflame-es lábradírt pedig már jó sokszor láthattátok a blogon, még mindig ez a kedvenc testradírom. 

A Dr. Organic teafás dezodorát imádom, nagyon hatékony darab, és még a borsosabb árát is megéri szerintem. Pedig én világ életemben nem szerettem a golyós dezodorokat, viszont ez van annyira jó, hogy még ezt a kiszerelést sem bánom.

Az essence kézkréme nem volt rossz, mérete miatt tökéletes táskába. Hidratál, könnyen beszívódik, de télre nagyon száraz kézre kevés lehet. 

A Neogranormon nedves törőkendője a kedvenc törlőkendőm, ez most pont egy mini kiszerelés. Sajnos elég drága a méretéhez képest, de a táskámban mégis egyszerűbben elfér, mint a normál kiszerelés. 

A Balea arcmaszkjai azt hiszem nem lesznek a kedvenceim. A cinkes nem szárad meg, állaga sűrű hidratáló krémre emlékeztet, és az ilyen típusú arcmaszkokat nem szeretem. Ráadásul nem is vettem észre változást a bőrömön az elhasználása után. A rózsaszín csomagolású lehúzható maszk olyan, mintha technokolt kentem volna fel. Színre, állagra teljesen egyezik egy ragasztóval. Mondjuk utána azért bársonyosabb volt a bőröm, de csodát ez sem tesz.

Az Alverde körömágybőr eltávolítója évek óta megvan, nem használom rendszeresen, és így felesleges tartogatnom. Pláne, hogy a szavatossága már kétlem, hogy jó lenne. A körömerősítő szérumot tavaly nyáron vettem, és akkor nagyon hatékonynak találtam. Nem rossz, lehet, hogy majd egyszer újraveszem. Most van egy hasonló Sally Hansen termékem, először azt szeretném elhasználni.

A Sally Hansen Insta Dri fedőlakkja a kedvencem,még van egy üvegem ebből, a régi kiszerelésből. Utána pedig vehetem meg ezt jó drágán, vagy kutathatok új fedőlakk után. Az Oriflame körömreszelője pedig már használhatatlanra kopott.

És itt van a bevezetőben megemlített parfüm. Elfogyott a Nina Ricci Ricci Ricci parfümöm. Ez már a második üvegem volt belőle, de nem hiszem, hogy újra fogom venni. Még mindig jó az illata, de már nem érzem magaménak. De majd szeretnék helyette valamilyen más drágább parfümöt, mert tényleg összehasonlíthatatlan a minőségük az olcsóbb társaikkal.

Ti miket próbáltatok a felsoroltak közül?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések