Üresjárat - 2018/05

Halihó!

Hoztam megint egy adag elfogyott terméket. Idén a célom a parfümjeimnek az elhasználása, hogy csak olyanok maradjanak, amiket imádok, és használok. Viszont a parfümök elhasználása nehezebb, mint hittem, de végre sikerült megint egyet kifogyasztanom. :)


Elfogyott egy Avon Garden of Eden tusfürdő. Jó volt az illata, de nem hiszem, hogy újraveszem. Ezzel szemben az Yves Rocher Purple Lilac tusfürdőjét lehet, hogy egyszer újraveszem (mondjuk, ha a tusfürdő kollekciómat is lecsökkentettem). Isteni finom, igazi orgona illata volt. Kár, hogy a drágább tusfürdők közé tartozik. 

Az Oriflame Seductive Musk EdT-je nem volt rossz, de nem is lett a kedvencem. Édes, kicsit fűszeres illata volt. EdT lévén nem volt nagyon tartós, de a napközbeni újrapermetezésnek hála legalább hamarabb elhasználtam.

Elfogyott egy Oriflame The ONE Matte Velvet alapozó is, a szokásos Porcelain árnylatban is. Annak ellenére, hogy matt hatást kéne biztosítania, még púderrel is hamarabb átfényesedett, mint az Everlasting alapozóm. Bár ezt én annak tudom be, hogy már több mint egy éve megkezdtem. Tavaly nyáron ilyen problémám nem volt vele. 

A Trend IT UP Expert Finish porpúdere nem rossz darab. porpúder létére elég hamar elhasználtam. A csomagoláson nem találtam meg, hány gramm terméket tartalmaz, krémmánia szerint összesen 4 g-ot. Így viszont azt kell, hogy mondjam, hogy nem éri meg az árát. Az Oriflame-es porpúdert is kb. ennyiért tudom beszerezni, viszont az kb. 2-szer ennyit tartalmaz és a hatása is ugyanaz. Arról nem is beszélve, hogy a Catrice és az essence porpúdere 11 g-ot tartalmaz, a Catrice ugyanaz az árkategória, míg az essence olcsóbb, és még hatásosabban mattítanak, mint a Trend IT UP.

Elhasználtam egy Yves Rocher Nyugtató hidratáló krémet is, viszont ezt már nem fogom többet újravenni. Ugyan szerettem, és a bőröm is elég gyorsan beszívta, viszont a bőrproblémáimon sajnos nem segít, és a kozmetikusom mondta, hogy jobb lenne olyan arckrémet keresnem, ami nem csak hidratál, hanem a faggyútermeléssel is kezd valamit.

A Baleának ez a lehúzható maszkja teljesen olyan, minta technolkolt kentem volna az arcomra, viszont egész puha volt utána a bőröm. Egyszer elmegy, a másik felét is el fogom használni, de kizárt, hogy vegyek belőle. Ezt egyébként Julcsitól szereztem szabirabi keretein belül. Elhasználtam még ezt a Vichy szérum mintát is. Maradandót nem hagyott bennem.

Ti miket használtatok el mostanában?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések