Maybelline Total Temptation szempillaspirál

Halihó!

Még tavasszal vettem meg kipróbálásra a Maybelline Total Temptation szempillaspirált. Tetszett a kirakott spirálkefe formája, így bizalmat szavaztam neki. Áprilisban nagyjából csak ezt a szempillaspirált használtam, de azóta alább adott a lelkesedésem. 

A csomagolásáról nem sokat szeretnék beszélni. Rózsaszín, csajos, jól záródik. A spirál keféje hagyományos sörtés, a sörték csavarva helyezkednek el, szemből nézve pedig olyanok, mint egy egyszerű, 5 szirmú virág. Nagyon jól a pillák alá lehet vele nyúlni, megemeli a pillákat, hosszabbít, dúsít és nem nehezíti el a pillákat. Viszont utóbbi miatt a formulája is szokatlanabb az általam eddig próbált spirálokhoz képest. Ugyanis nem szárad meg (legalábbis a teljes száradásához nagyon sok idő kell), ezért például amikor a szemem körüli spirál foltokat akarom eltakarítani, még akkor is van, hogy összeragadnak a pilláim. Pedig először mindig szempillaspirálozok, és van, hogy utána az egész arcomat kisminkelem (alapozó, púder, bronzosító, pirosító, highlighter, szemöldök - min. 5 perc), és még utána is összetapadnak a pilláim a takarításkor. Ennek a formulának viszont az előnye, hogy nagyjából bármikor fel lehet frissíteni a szempillaspirált a nap közben, ugyanis könnyen rétegezhető. Sőt, nagyon könnyű lemosni. 

A 2. képen szempillaspirál nélkül látható a szemem, a 3.-on egy rétegben használtam a Total Temptation szempillaspirált, a 4. képen pedig 2+ réteg látható, azaz addig kenegettem, amíg a kívánt eredményt meg nem kaptam.





Összességében nem rossz szempillaspirál szerintem, nagyon szép pillákat csinál, viszont biztosan nem fogom újra venni, mert a formulája számomra nem az igazi. (Igen, én még mindig képtelen vagyok úgy kifesteni a szempilláimat, hogy a festék fele ne a fejemen kötne ki.) Ha nem lenne ez a pilla-összetapasztós dolog a maradék festék eltávolításakor, akkor biztos, hogy ez lenne az új kedvencem. :)

Ti próbáltátok már?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések