Off #7

Halihó!

Gondoltam írok egy kis helyzetjelentést, hogy mi van velem. Szóval eltűnésem oka ezúttal egy fantasztikus MSc-s államvizsga volt, illetve azt megelőző maradék 2 vizsgám, valamint még egy jó kis diplomadolgozat és egyéni tervezési feladat. Jelentem sikeresen abszolváltam az összeset, így már hivatalosan is okleveles vegyészmérnök lettem. Pontosabban asszem még nem mondhatom, hogy hivatalos, mert a diplomaátadó jövőhét pénteken lesz.

Mindenesetre az elmúlt kb. 2 hónapban non stop tanultam... Meg igazából előtte is, mert a diplomadolgozat miatt ha nem volt órám, akkor egész nap a laborban lógtam. ha meg volt, akkor meg fél napot. 

Ezen a héten végig punnyadtam (múlthét szerdán volt az államvizsga), de lassan azért aktivizálom magam. Itt a blogon is, a másik blogon is, meg úgy az élet összes területén. Legalábbis ez a terv, aztán majd kiderül, hogy mi lesz belőle, ígérgetni nem akarok, meg nem is szeretek, mert általában úgysem jön össze, amit ideálisan eltervezek. :P

Addig is itt egy kép Lulukáról. :)

Flóra



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések