Üresjárat #16

Halihó!

Már akár fényképezhetném is be a következő adag üres flakont, úgyhogy itt az ideje ezt a bejegyzést is közzétenni. :)

Csoportkép

Haj- és testápolás

Avon Senses Divine Time hidratáló tusfürdő: Nagyon kellemes vaníliás, bolyhos illata volt ennek a tusfürdőnek, szerettem használni. Nem szárít, jól habzik, de hidratáló hatása nem igazán volt szerintem.
Oriflame Discover Icelandic Purity tusolózselé: Már szerepelt a blogon, még mindig tetszik a friss, kellemes illata.
Oriflame Discover Parisian Delight tusolózselé: Ennek is kellemes illata volt, kicsit édeskés, virágos. Jól habzott, nem szárított.
Alverde családi sampon alma és papaya illattal: Nem volt túlzottan a kedvencem, most úgy éreztem, hogy nem tisztított megfelelően, ráadásul gyorsabban is zsírosodott utána a hajam. Ami még itthon van azt elhasználom, de nem hiszem, hogy a közeljövőben megint veszek belőle.
Alverde regeneráló hajbalzsam avokádó kivonattal és shea vajjal: Szokásos balzsamom. :)
Alverde Stadtgeflüster testápoló: Kb. 1,5 éve vehettem ezt a testápolót, a boltban rögtön beleszerettem az illatába. Az állaga elég híg volt, és ahhoz képest nem is szívódott be gyorsan, viszont jól hidratált. Egyébként nyálcsorgatósan finom citromos süti illata volt. ^^
Alverde pumpás dezodor vizimenta kivonattal: Ez is szerepel már a blogon, és még fog is. Hatását tekintve nem olyan hatékony, mint egy krémes dezodor, viszont napközben nagyon jól felfrissít. Kiegészítésnek, kevésbé mozgalmas napokra tökéletes. :)

Arcápolás

Ebelin Nedves törlőkendő aloe verával: Igen, megint elhasználtam egy csomaggal. :)
Arcmaszk: Ezt az arcmaszkot a kozmetikusomtól kaptam, összesen 3 alkalomra volt elég. A márkájára nem emlékszem, mert ebbe a pici fehér tégelybe lett áttöltve, de nagyon kellemes mentolos illata volt, és az arcomat se fagyasztotta le. :)
Oriflame Love Nature Szemkörnyékápoló zselé aloe verával: Nem vagyok nagy szemkörnyékápolós, de gondoltam kipróbálom ezt az Oriflame darabot. Hát, arckrémként végezte, de nem azért, mert rossz lett volna, hanem egyszerűen ez a picit pöttyözök a szemem alatt dolog nekem még mindig nem megy.
Oriflame Love Nature Mousse arckrém málnával: Amikor kijött a málnás vonal rögtön meg is rendeltem ezt az arckrémet. Nagyon tetszett az állaga, ez a habos forma nagyon jó. Az illata kicsit mű málnás, de nekem tetszett. Miután voltam kozmetikusnál azután csak úgy beszippantotta a bőröm, pedig előtte is gyorsan szívódott be. A hidratáló hatásával is meg voltam elégedve. Bár mostanában próbálok egy normális arcápolási rutint összerakni, így nem tudom, hogy újraveszem-e.
Oriflame Oasis arcápoló lotion SPF30: Ebből is használtam már egy adagot. Meg vagyok elégedve ezzel az arckrémmel, mert könnyen szívódik be, és még a tűző napon sem égtem le nyaralás közben, pedig csak SPF 30 van benne. Októberben vettem egy Uriage fényvédőt, így nem hiszem, hogy újravenném, plusz limitált is volt, így nem valószínű, hogy találkozok még vele.
Himalaya Herbals Barackos arcradír természetes E-vitaminnal: Nem volt rossz kis arcradír, bár a szemcséi picit durvábbak. Jó érzés volt vele a bőrt radírozni. Szerintem érdemes kipróbálni, HH termékekben eddig nem igazán csalódtam. :)

Körömlakkozás

Seche Restore: Nagyon hatékony lakkhígító, az a kb. 2 hónap, amit ki kellett bírnom amíg be nem szereztem az utánpótlást kínszenvedés volt. Nem mondom, hogy ettől kezdve csak ezt fogom használni, de a drágább lakkjaimba csak ebből cseppentek. :)
Aveo Mandulás körömlakklemosó: Nem volt rossz, illatra ugyanolyan mint az Isana, hatásra is kb ugyanazt hozza.
Ebelin acetonos körömlakklemosó: Igen, megint sikerült kettőt elhasználni, pedig esküszöm, hogy csak lakklemosásra használom őket... Amióta visszatértem hozzájuk a körömágybőröm sem száraz. :)
A-England The Shield fedőlakk: Ezt a lakkot Julcsitól szabadraboltam. Szegényke elég csoffadt állapotban volt, nagyon besűrűsödött és picit be is sárgult. Ami valljuk be egy AE lakktól nem szép dolog. Egyszer próbáltam rendeltetésszerűen használni, hát másnapra gyönyörűen párnanyomatos lett a körmök. Nem is csodálom, hogy Julcsi szabadulni akart tőle. Végül swatch stickekre kenegettem el, ahhoz tökéletes volt. 
Essence btgn fedőlakk: Mindkettőben nagyon kevés volt már, plusz sűrűek is voltak, a maradékot nem akartam hígítani, így ezek is mentek a swatch stickekre.
Miss Sporty Turbo Dry fedőlakk: Néhány olyan zöld lakkhoz vettem, amelyek fedőlakk hatására hajlamosak kicsit besötétedni/besárgulni. Viszont kb. az összesen túladtam már, és miután nem túl kiemelkedő a száradási ideje így ezt is a stickekre kentem el.
Astor Pro Manicure 5 az 1-ben alaplakk - 001 Give Me All!: Amikor vettem anno akkor már picikét sárgás volt az alap színe, de a minőségével nem volt probléma. A vége fele kezdett besűrűsödni, és miután az összes swatch stickemnek nekiestem, hogy akkor most kapnak fedőlakkot őt is bevetettem, mert nem volt otthon elég fedőlakkom a célra. Ettől függetlenül újra is vásároltam, otthon is és Veszprémben is van belőle egy példányom. Szerintem sokkal jobban tapad a körömhöz, mint amiket eddig használtam, és a manikűr is tartósabb vele (még így is érzem a különbséget, hogy kb. csak egy napig hordok magamon egy lakkot). Egyedül az árával nem vagyok annyira kibékülve, viszont sokáig elég, és kupon is szokott érvényes lenni rá a kuponos napokon. Ezt az alaplakkot mindenkinek csak ajánlani tudom! :)

Sminkcuccok, ecsettisztítás

Maybelline The Colossal Volum' Express Smoky Eyes szempillaspirál: Szokásos szempillaspirálom. Még mindig imádom, nem is tudom mi lenne velem nélküle. Úgy szét tudja választania  pillákat, mint eddig egy szempillaspirálom se, pedig volt már jópár. Nem hiába használom gimi óta... :)
Essence rúzs - 33 Red Glam: Még valamikor 10-11. körül kaptam ezt a rúzst, szóval megvan egy ideje. Az elmúlt 2 évben nem igazán nyúltam utána, de aztán csak elhasználtam. Áttetsző piros színe volt apróbb kis csillámokkal. 12.-ben és egyetemen elsőben nagyon sokat használtam, aztán kicsit háttérbe szorult. A minőségére nem volt panasz, nem volt hú de tartós, viszont cserébe tükör nélkül is simán újra lehetett kenni. :) (Az árnyalatnévben nem vagyok biztos, otthon majd utánanáézek, aztán korrigálom, ha szükséges.)
Essence Zselés szemhéjtus - 001 Midnight in Paris: Nagyon népszerű volt ez a termék, még mikor pár éve kivonták a forgalomból, akkor vettem (talán azóta vissza is hozták). Magamon nem szerettem használni, mert nem tudtam úgy kezelni, mint egy ecsetes folyékony tust, viszont ha másokat sminkeltem, akkor általában ezt használtam. Sajnos beszáradt. (Az árnyalatnévben nem vagyok biztos, otthon majd utána nézek, aztán korrigálom, ha szükséges.)
Essence Szemöldökformázó készlet - 02 natural blonde: Megint sikerült egyet elhasználnom belőle. A csomagolása még mindig rémes, de a sötétebb púder színe nagyon jól illik a szemöldökömhöz (már ha használok alá szemöldökceruzát). Most nem vettem újra, így, hogy csak az egyik felét tudom elhasználni nem igazán éri meg. Helyette van egy Catrice szemhéjpúderem, ami nagyon jól funkcionál a szemöldökömre. :)
Barbara Hofman ecsettisztító szappan: Az első olyan készítményem, amit kimondottan ecsetek tisztításához ajánlanak. Nagyon jól habzott, szépen tisztított, az árát is korrektnek mondanám, mert nagyon sok ideig elég (kb. 3200 Ft/100 a Müllerben). Nagyon finom citromos illata van, viszont amikor már csak kevés volt belőle, akkor nem volt olyan erős. Egyedül az ebay-ről rendelt nagyon tömött ecseteimet nem tudtam vele rendesen kitisztítani, de az nem a szappan hibája volt, azokat az ecseteket kb. semmivel sem tudtam rendesen kimosni... Szóval egyáltalán nem rossz termék ez, sőt. Most egy másik ecsettisztító szappant próbálok, kíváncsi vagyok lesz-e különbség közöttük.

Ti próbáltatok ezek közül a termékek közül bármit is?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések