Szilveszteri körmök

Halihó!

Ma egy rövid körmös bejegyzéssel készültem, ahol megmutatom hogy ma, szilveszter este mi lesz a körmeimen. Semmi extrával nem készültem, csak egy egyszerű lakkozás topperrel feldobva.

Alapnak az A-England Camelot lakkját kentem fel 1 rétegben, majd erre szivacsoztam fel a Claire's Moonshine topperjét. Az átmenet a szivacsozás miatt nem sikerült tökéletesre, így kicsit szivacsoztam még a körmeimre a Camelottal, és ha szükség volt rá, akkor a Moonshine-nal is. Ezután 2 réteg Everglaze került a körmeimre. A gyűrűsujjamra a Catrice C01 BRIGHTsmaid lakkját szivacsoztam fel, erre is 2 réteg fedőlakk került.

Nagyon egyszerű elkészíteni, de mégsem unalmas, nekem nagyon tetszik. Nem mellesleg napfényben gyönyörűen csillog-villog. :)

Ó, és nem mellesleg mindenkinek nagyon boldog új évet kívánok! :)






Nektek mi lesz szilveszter este a körmeiteken?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések