Szakdoga

Halihó!

A cím kicsit fura lehet, viszont talán ez a legtalálóbb a mai bejegyzéshez. Történt, hogy november 10.-én volt a szakdogánk évközi védése, ami után enyhén síkideg állapotban jöttünk ki (nálunk csoportos a szakdoga). Aztán barátnőm meg jött az ötlettel, hogy tartsunk egy csajos estét, ami jól is jött, mert a védés után 2 nappal is még síkideg voltam. Na a mai smink, pont azt mutatja be, hogy milyen lelkiállapotban voltam. :D

Eredeti terveim szerint egy zöldeskék szemsminket terveztem csinálni, aztán menet közben ez is kicsit átalakult nem túl hétköznapira. Aztán valami bekattant nálam... A szájsminket Lex tündérke testfestése inspirálta (na ebből lehet gondolni, hogy milyen lelkiállapotban voltam :D, videót itt találjátok). 

A szemsminket klasszikus szemhéjpúderekkel csináltam, a szájat pedig gyerek testfestékkel, ami kicsit ragadós és nagyon zsíros volt, így szemhéjpúderrel fixáltam. A vért vörös folyékony rúzzsal próbáltam imitálni. Közel sem lett tökéletes, de testfestékkel most dolgoztam életemben először, ráadásul a szintetikus ecseteim 95%-a a nővéremnél volt. Szóval a lehetőségekből próbáltam a maximumot kihozni, nekem mindenesetre tetszik a végeredmény. :D




Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések