Kedvenc körömlakkjaim - 2015

Halihó!

Idén is összeszedtem a kedvenc körömlakkjaimat. A tavalyi listához képest most sokkal kevesebb lakkot gyűlt össze, és ezeket még jobban tudtam volna szűkíteni. Bár ez valószínűleg az elmúlt pár hét/hónap hangulatának köszönhető: az előző kb. másfél hónapban nem igazán volt kedvem lakkozni, de olyannyira, hogy legtöbbször pucérak voltak a körmeim, vagy pedig egy csillámos toppert dobtam csak rá.

A tavalyi listához képest szerintem látszik, hogy mennyit változott az ízlésem lakkok terén, de azért pár lakk visszaköszön ebben a listában. Nem tudom mennyire látszódik a képeken, de lakkok 90%-a nagyon sokat használt, nagyon sok lakknál már  a felét is elhasználtam, de van olyan, ami maximum egy lakkozásra elég. Szóval ezek a lakkok tényleg a kedvenceim, ha valamelyik elfogyna, szinte biztos, hogy újra is venném (valamelyikből már meg is van az utánpótlás). :)

Kedvenc kékek

Crystal Nails Long Lasting - 47 Éjkék: Oké, ez mondhatni kivétel. Eddig egyszer volt a körmeimen, most decemberben vettem, viszont annyira gyönyörű. Épp, hogy meg lehet róla állapítani, hogy kék, azt is csak azért, mert enyhén kék shimmer lakk. Ó, és egy vastagabb rétegben fed. :)
China Glaze - Midnight Mission: Szeretem ezt a lakkot, egy vastagabb rétegben is nagyon szépen fed, kicsikét szürkésebb vonalat viseli. A havas, hideg éjszakákat juttatja eszembe (amire most igen nagy szükségem lenne, főleg a havas részére :D).
Anny - 696 Highway To Heaven: Tavalyi listán is szerepelt, még mindig ez a kedvenc homoklakkom. Igaz, ebben az évben kevesebbet viseltem, ettől függetlenül még mindig nagyon szeretem.
Oriflame The ONE nyári limitált kiadás - Deep Sea: Ez is egy nagyon sötét kék lakk, de ezt semmilyen fényviszonyban nem lehet feketének nézni. Egy vastagabb rétegben fed ez is. (bejegyzés)
OPI - Yodel Me on My Cell: Az első OPI lakkom. Annyira nem rajongtam érte, de végül belopta magát a szívembe. Sajnos a fedése nem a legjobb, viszont a többi tulajdonsága nagyon rendben van. :) (kép, kép)
Miss Sporty Lating Colour - 510: Ha a kék lakkok közül egyet kéne választanom, akkor ez lenne az. A legszebb kék lakk, amivel eddig találkoztam, nem hiába kapta meg tavaly a "A sötétkék lakk címet". (kép)
Essence effect nail polish - 29 i don't need money, honey!: Hogy én ezt a lakkot hányszor befényképeztem már nektek, és hányszor lettek katasztrofálisak a képek róla... Ezt is fel lehet kenni egy rétegben, gyönyörű szemkiverős kék foil finishű lakk. :)
Manhattan Quick Dry - 101S: Tavalyi listás lakk, kedvenc foil finishű kékem. :) (bejegyzés)
Oriflame Power Shine Palladium limitált kiadás - Blue Iridescence: Szintén szerepelt a tavalyi listán. Nagyon szeretem, hogy enyhén holo lakk, meg azt, hogy ez is egyréteges. :D (bejegyzés)
Golden Rose Rich Color - 42: Erről a lakkról alig tudom eldönteni, hogy lila-e vagy kék. A kékek mellett mindig lila, a lilák között meg kék... Mindenesetre nagyon jó színe van, pedig mostanában a liláskék lakkokat nem igazán csípem, de ebben a lakkban lévő ezüst csillámok nagyon jól kiegészítik az alaplakk színét. :)

Kedvenc zöldek

Avon Nailwear Pro+ - Green Goddess: Az Avon zöld lakkjait összességében nagyon szeretem, a zöldjeimnek nagy hányadát az Avonos lakkok teszik ki (51-ből 10). Ennek "arany moha" színe van, ami elég különleges szerintem. (bejegyzés)
Avon Nailwear Pro+ - Honeydew Dazzle: A kedvenc halványzöld lakkom. Sajnos sokréteges, de megéri vele szenvedni. :) (képbejegyzés)
Avon Speed Dry - Enchanted Siren: Ez is sokréteges, de ami van benne pehelyhányás, az nagyon tetszik. A képen az utánpótlás látható. :) (kép, kép, bejegyzés)
L'Oréal Paris Color Riche - 807 Majestic Green: Nem értem mért nem volt rajta a tavalyi listán (bár sanszos, hogy azért, mert akkor éppen nem találtam belőle utánpótlást). Ez a második üvegem ebből a lakkból, azt hiszem ez sok mindent elmond. :D (bejegyzés)
A-England The Legend - Dragon: Erre a lakkra azóta vágytam, hogy először megláttam Edinánál. Szerencsére szeptemberben másodkézből hozzám került, azóta többször is volt a körmeimen. A minősége fantasztikus, ráadásul egy rétegben fed.
S-he quick dry - 272: Ez a lakk is picit kivétel. Nem volt túl sokat a körmeimen, mert fehér alap kell hozzá. Viszont ez a nagyon halvány menta szín a kékes és zöldes csillámokkal gyönyörű.
Lovely Gloss Like Gel - Nr. 430: Tavaly a listán volt, nem hiába. Imádom a színét, kár, hogy a fedése nem erősebb picit. (kép)

Kedvenc lilák

Golden Rose Rich Color - 139: Nem vagyok az a nagy lilás, de most ősszel ez a piszkos lila nagyon belopta magát a szívembe. (bejegyzés, bejegyzés)
Catrice Ultimate Nail Lacquer - 380 Forget-Me-Not!: Hú, hát ez iszonyatosan régi lakk, még gimiben vettem amikor behozták az országba a Catrice-t. Azóta se találkoztam még olyan lakkal, ami ennyire lila lett volna. (kép)
Avon Magic Effect Mineral Crush - Agate: Homok lakk, a színe szerintem elég különleges, kicsit kékesebb lila.
Catrice Ultimate Nail Lacquer - 420 Dirty Berry: Még mindig szeretem ezt az enyhén holo lakkot, általában ősszel szoktam elővenni.
NYC In a Minute - 262 Murray Hill Mauve: Ez is rajta volt a tavalyi listán, hihetetlenül különleges színe van szerintem.
Golden Rose WOW! - 62: Idei szerzemény. Hihetetlen, hogy a WOW! lakkoknak milyen jó a minősége, plán ennyiért. Ha színekkel akarok kísérletezni, vagy franken alapot keresek, akkor általában közöttük nézek szét. (bejegyzés)
Crystal Nails Long Lasting - 114 Hypernova Pink: Talán ez az egyik legkülönlegesebb lakkom. Valamikor bejegyzés is lesz róla, csak elég problémás befényképezni. 

Kedvenc rózsaszínek

Manhattan Super Nails - 01 Fligh High: Nagyon szeretem ezt finom, épp hogy rózsaszín lakkot. A fedése lehetne kicsit jobb is, de még úgy is tetszik, ha átlátszanak a körömvégeim (ne is kérdezzétek, én sem értem miért :D).
A-England The Mythicals - Iseult: Lassan vehetem belőle az utánpótlást, már csak félig van. Kedvenc rózsaszín lakkom. :) (kép, bejegyzés)
Bear Pawlish - Baby Bears Breath: A legdrágább színes lakkom, amit nem mellesleg azért vettem meg, mert cuki a neve. A színe csak másodlagos volt. Mindenképpen lesz róla bejegyzés egy rakat képpel megspékelve. :) (kép, kép, kép)
Sally Hansen Gem Crush - 06 Razzle Dazzler: Másodkézből került hozzám ez a lakk nem is olyan régen. Ezek a kicsit mályvás-ezüstös rózsaszínek nagyon bejönnek mostanában. Egyébként homoklakk.
Colour Alike Spring'n'Summer 2015 - 574: Ez a lakk is másodkézből került hozzám. Rá haragszok, viszont a színe iszonyatosan tetszik. Csak ne fogná be a körmeimet pinkre. Igen, pinkre...
Miss Sporty Funtasy Holographic Effect - 030: Ez a hivatalos karácsonyi lakkom (mert én vagyok a világon az egyetlen, akinél a pink az kimondottan karácsonyi körömszín...). Két rétegben gyönyörűen fed, és nyálcsorgatósan szépen csillog. :) (kép, bejegyzés)

Kedvenc barack, narancs, piros, vörös és bordó lakkok

Manhattan Sugar Effect - 3 Coral Glam: Az egyedüli narancssárga lakkom, amit sajnálni fogok ha elfogy.
Essence Hello Autumn - 04 Kepp Calm & Go For A Walk: Nem vagyok a barack lakkokkal túlzottan kibékülve, nem szoktak jól állni. Viszont ez a lakk igazán betalált nálam (meg az egész kollekció). (bejegyzés)
Essence Hello Autumn - 01 Beauty-Fall Red: Pirosas se vagyok. Klasszikus piros lakkom nincs is nagyon. Thermo lakk lévén nem kapok agybajt, hogy rögtön le akarom kaparni magamról. :D (kép, kép, bejegyzés)
OPI - Romantically Involved: Kezdem érteni miért vannak annyian oda meg vissza az OPI lakkoktól. Tényleg jó a minőségük, viszont teljes áron elég drágák ennek ellenére szerintem. Másodkézből került hozzám, így viszont teljesen megérte. :)
Anny - 076 Sunset Love: Karácsony-piros frost lakk remek minőséggel. :)
China Glaze - X: Barnás alapú sötét vörös mikroshimmer lakk. Tavalyi listán is rajta volt, igaz azóta nem sokat használtam, de határozottan megbízható lakk (és most délelőtt is ezt kentem fel magamra). :) (kép, bejegyzés)
Picture Polish - Voodoo: Tavaly még nem voltam annyira elájulva tőle, de azóta jóban lettünk. Jó a minősége, viszont lassan kezd elegem lenni a PP-k istenítéséből. (kép, bejegyzés)
Oriflame Pure Colour - Burgundy: Ez se mai lakk, de nagyon szeretem a színét. Sajnálom, hogy már nem kapható, így próbálok vele spórolni. (kép)
Oriflame Power Shine Palladium - Festive Purple: Tavaly is szerepelt a kedvencek között. Nagyon szeretem hogy enyhén holo a lakk, plusz, hogy egy rétegben fed.
Essence Vampire's Love - 03 True Love: Nemrég volt 4 éves a drága, és baromira fog hiányozni, ha elfogy. :S (kép)

Kedvenc fehérek és feketék

Moyra Sugar Sand - No. 861 Angel Dust: A Lovely fehér homoklakkját sikeresen befrankeneztem (ami nem mellesleg retek hülye ötlet volt), így kellett az utánpótlást. Nem olyan szép, mint a Lovely, de ez is mutatós.
IsaDora Wonder Nail - 775 Angel Dust: Egyik legszebb lakkom. :) (kép, kép, bejegyzés)
Catrice Ultimate Nudes - 03 Meet me Á Paris: Ennek már egy ideje keresek utánpótlást, de nagyon nehéz olyan fehér lakkot találni, ami alig fed, és pluszban pinkes-narancsos mikroshimmer van benne. Ha valaki tud hasonlót, akkor ne tartsa magában, mert komolyan sírni fogok, ha elfogy és nem lesz utánpótlása.
OPI - Alpine Snow: Nem vagyok maradéktalanul elégedett vele, de határozottan jó lakk. Általában alapnak szoktam használni. (bejegyzés)
Oriflame The ONE téli limitált kiadás 2014 - Black Noir: Nagyon szeretem ez a lakkot, egy rétegben fed, gyorsan szárad. Alapnak vagy frankenezésehez szoktam általában használni.
A-Englad The Mythicals - Camelot: Ha egyetlen egy kedvenc lakkot kéne választanom, akkor ez lenne az. :) (kép, kép, kép, bejegyzés, bejegyzés)

Kedvenc arany és ezüst lakkok

China Glaze - Mingle With Kringle: A kedvenc arany lakkom. (kép, kép, bejegyzés)
A-England The Mythicals - Excalibur (new): Másodkézből került hozzám. Gyönyörű ez a lakk, az ezüstökhöz képest inkább arany, az arany lakkokhoz viszonyítva pedig egyértelműen ezüst. (kép)
A-Englad The Mythicals - Merlin: Annyira szépen tud szikrázni. *.* Egyedül azt sérelmezem a részéről, hogy hajlamos összeszottyadni. :(  (bejegyzés, bejegyzés)
Golden Rose Rich Color - 20: Ezt a foil finishű ezüst lakkot is imádom. Felkenve szemkiverős. :)
Flormar Nail Enamel - 392: Szegénykében már alig van. Ez volt az egyik lakk, amit az elmúlt pár hétben nagyon sokszor használtam. Általában egy réteget kentem fel belőle, majd jött rá néhány réteg körömfehérítő lakk, és máris csorgattam a nyálam a körmeimet nézve. (kép, bejegyzés)
Oriflame Power Shine Palladium - Reflecting Silver: Ezt a holo lakkot is imádom, sajnos ő is a végét járja. Lassan mehetek keresni a helyette új enyhén holo, szürkés ezüst lakkot.
IsaDora Sugar Crush - 100 Diamond Crush: Sajna benne maximum egy lakkozásra elegendő mennyiség van már csak, ezt is pótolni fogom mindenképpen. (kép, bejegyzés)
Catrice Luxury Lacquers Million Brillance limitált kiadás - C01 BRIGHTsmaid: Nem vagyok mostanában oda a glitteres lakkokért, de ezt kb. bármikor képes vagyok felpacsmagolni a körmeimre. (kép, kép)

Kedvenc nude, bronz és szürke lakkok

Oriflame More by Demi - Tea Rose: Annyira illik a bőrömhöz, hogy néha meg sem tudom állapítani, hogy hol kezdődik a körmöm. Gyorsan szárad, ráadásul egyréteges, ami ilyen világos lakknál nagy teljesítmény.
Golden Rose WOW! - 12: A nude és a rózsaszín között egyensúlyoz félúton, minden fényviszonyban másmilyen színűnek mutatja magát. (bejegyzés)
Essence colour & go - 168 love me, cupcake!: Kicsit lilás nude szín, hasonlóval még nem igazán találkoztam. Majdnem egyréteges. :)
Essence multi dimension -  Wanna Kiss?: Nyáron került hozzám a szabadrablásból. Nagyon világos, majdnem fehér nude szín. A minősége nem az igazi (hajlamos foltozódni), viszont a színe nagyon megtetszett. 
China Glaze - Goldie But Goodie: Foil finishű barnás bronz. Majdnem egyréteges. Általában az ehhez hasonló színek nem igazán csábítanak el, ennek mégis sikerült. Amióta megvan (szeptember eleje), azóta többször is volt a körmeimen.
IsaDora Sugar Crush - 102 Metal Crush: Lilás szürke homoklakk. Más márkánál nem találkoztam hasonló színnel, elég egyedi. (kép, bejegyzés)

Kedvenc "meghatározhatatlan színű" lakkok

A-England Ballerina - Her Rose Adiago: Ha nem tudom, hogy milyen lakkot kenjek fel, de viszonylag visszafogottnak kéne lennem, akkor mindig ezt választom. Az elmúlt fél évben nagyon sokszor volt a körmeimen. Ez a tökéletes vizsgázós körömlakk. :)
A-England Rossetti's Goddess - Captive Goddess: Nyáron került hozzám másodkézből. Iszonyatosan különleges ez a lakk, a kékes-teales irizálással vett le a lábamról teljesen. Az alapszínét nem igazán sikerül behatárolnom, így ebben a kategóriában kötött ki. :D (kép)
Femme Fatale Snow White kollekció - Glass Coffin: Ez a lakk is másodkézből került hozzám. Imádom ezt a lakkot! Imádom! Nagyon, nagyon, nagyon! Egyedül azt sajnálom, hogy elég nehezen beszerezhetőek a márka lakkjai, mert nagyon limitáltak, plusz csak néhány helyen árulják (és még mindig nem vagyok a külföldi rendelés híve, természetesen ennek a pénztárcám iszonyatosan örül, én kevésbé...). Mindenesetre ez az a márka, aminek bármelyik lakkját szívesen elfogadnám, mert annyira különleges az összes (még akkor is, ha unikornishányásnak néz ki az üvegben). A legjobban a váltás közötti színét szeretem (thermo lakk), amikor kicsit piszkos lila, de már a kéket is fel lehet benne fedezni, de a zöld irizálás nem olyan erős. (kép, kép)
Dance Legend Chameleon kollekció - 091 Boggs: Ez is egy nyami lakk, az első multikróm lakkom. Egyedüli szívfájdalmam, hogy muszáj alá alaplakkot kenni. (kép, kép, kép, bejegyzés)
Catrice Ultimate Nail Lacquer - 55 Get The Blues: Ezt is szeretem nagyon, igaz, eddig alig használtam, de nagyon szép magában is, és fekete alappal is.
Catrice Ultimate Nail Lacquer - 600 After Eight: Ezt a lakkot sem használtam sokszor, amiért mégis kevés van benne annak az az oka, hogy frankeneztem is belőle (sajna a franken nem lett az igazi).
S-he quick dry - 317: Ebből a lakkból ez más a második üvegem. Mostanában ritkábban veszem elő, de ettől függetlenül nagyon szeretem.
Flormar DuoCrome - DC05: Nincs sok Flormar lakkom, viszont mindegyiket nagyon szeretem. Sajnos ezt a kiadást már nem lehet kapni, így ezzel a lakkal is spórolok, amíg nem találok belőle utánpótlást. (bejegyzés)

Kedvenc topperek

NYC  - 003 Disco Inferno: Nagyon jó kis topper a kisebb kék és nagyobb holografikus ezüst glitterekkel. Rég rabolta el a szívemet glitteres topper. A körmökre pont megfelelő mennyiségű glitter kerül. 
Moyra - No. 04: Felkenve kicsit homokhatása van, de szerintem nem homok toppernek szánták. Inkább világosabb lakkokon szeretem használni, mert a sötétek alapszínét kicsit elveszi.
Catrice Million Styles Effect fedőlakk - 03 Have An Ice Day: Nyáron szereztem be ezt a toppert a leárazásokkor. Nagyon szeretem az ehhez hasonló glass fleck toppereket, egy rétegben is nagyon jól fel tudják dobni a lakkozást. (bejegyzés)
Astor Nail Artist Glitter fedőlakk: Méltó utódja az essence glitter topperének. Teljesen ugyanaz. Ez az üveg Julcsitól van, és még egyet vettem a Rossmannban is akciósan, szóval egy időre el vagyok látva vele. Kedvenc topperem ever. :3
IsaDora Wonder Nail - 769 Mother Of Pearl: Idén nem használtam túl sokat, kicsit spórolok vele, mert elég drága, és nincs sok az üvegben. Sötét lakkokon mutat igazán jól.
Lovely Top Jewels - Nr. 4: Ebből is kettő van, az egyiket vettem, a másikat ugyanúgy szabadraboltam, mint az Astor glitteres fedőjét. Instant hópelyhes körmöket lehet vele gyártani. (kép, bejegyzés)
Avon Color Trend - Silver Plated: Az elmúlt egy évben alig használtam, mert nem akartam úgy elhasználni, hogy nincs utánpótlása. Kb. egy lakkozásnyi van már csak belőle, vagy annyi se.
Claire's _ Moonshine: Ez lett a Silver Plated utánpótlása, de még vadászom az igazi hasonmást. Ebben sokkal kisebbek a glitterek, de ez is nagyon szépen mutat felkenve. :)
Misslyn - 756 Diamond topper: Ez se mai csirke, nagyobb ezüst és kisebb arany glitterekből áll, nagyon csini felkenve. Sajna már eléggé besűrűsödött, de ha szivaccsal tapogatom fel, az állaga úgysem számít. (kép, bejegyzés)

Kedvenc alap és fedőlakkok

Astor 5 az 1-ben alaplakk - 001 Give Me All!: Még most sem értem, hogy egy alaplakknak minek árnyalatnév, de hát egészségükre. De az biztos, hogy nagyon jó kis alap, az ecset is nagyon jó, az állaga is, és a lakkozás is tartósabb vele.
Oriflame The ONE Körömfehérítő lakk: Kicsit lilás tónusú átlátszó lakk, az elmúlt pár hétben ezt hazsnáltam 2-3 rétegben az Astor topper vagy a Flormar ezüst holo lakkja felett. Baromi szép a végeredmény, és még az sem izgat, hogy nem kicsit látszik át a körmeim vége. Lehet, hogy majd befényképezem akció közben. (Ja, és ez a második üvegem belőle, az előző kicsit több, mint egy évig bírta.) :)
Essence Better Than Gel Nails fedőlakk: Mindig van belőle itthon. Szerintem ez a legjobb drogériás fedőlakk. Nem is tudom mennyit használtam már el belőle, de tuti lassan egy liter környékén járhatok. :D
China Glaze Everglaze gyorsszárító fedőlakk: Jobban megszerettem mint a Seche Vite-et, valószínűleg az ecsete miatt, meg az üveg is jobban tetszik. Száradásban szerintem egy lepkefingnyit alulmúlja a Seche Vite-et, de ennél a szárítási sebességnél szerintem ez már nem oszt, nem szoroz. :)

Hát, ez lenne az idei listám. Az elmondható róla, hogy most sikerült jobban lecsökkenteni a lakkok számát, ami szerintem annak is köszönhető, hogy nyár közepétől kezdve október elejéig közel 100 lakkot szelektáltam ki, ha nem többet. Igaz, a lakkos csoportos talikon fellelhető szabadrablós lakkoknak köszönhetően a készletem valamennyire visszaduzzadt, de összességében még mindig kevesebb lakkom van, mit nyár elején. Jóval kevesebb. És a szabadrablásos lakkoknak köszönhetően nem is költök már annyi pénzt drogériás lakkokra, ami számomra elég nagy pozitívum. :D

Nektek mik voltak az idei kedvenc lakkjaitok? Valamelyik rajta van az én listámon? :)

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések