Oriflame The ONE 5-az 1-ben Colour Stylist ajakrúzs - Smoke Red, Garnet Attraction, Nude Elegance

Halihó!

Ma három Oriflame-es rúzst szeretnék nektek bemutatni. Rúzsokról eddig túl sok szó nem volt a blogon, pedig imádom őket, van is jó pár darabom belőlük (szerintem lassan 80-hoz közelít a számuk...). 

Ez a három rúzs nincs rég óta van a birtokomban, november végén vagy december elején kerültek hozzám. A rúzsok a The ONE 5-az 1-ben vonalhoz tartoznak, összesen 30 szín foglal helyet ebben a kollekcióban (illetve nemrég kijött 7 árnyalat, mint tervezői kiadás - nem tudom, hogy limitáltak-e vagy sem). A kiszerelésük 4 g-os, a tubusok biztosan záródnak, nálam táskába dobálós rúzsok. Az alapáruk 1900 forint, de akció keretein belül 1000-1200 forintért lehet hozzájuk jutni, ami elég jó ár értük (én szépségtanácsadói áron, kevesebb, mint 550 forintért vettem darabjukat - ennyiért pedig abszolút megéri [egyébként a megrendelés előtti napon döntöttem el, hogy rúzs-stoppon leszek, amiből - hála ezeknek a rúzsoknak - nem lett semmi]).


Mindhárom rúzs könnyen kenhető, csak úgy siklanak az ajkakon, jól pigmentáltak, és egész tartósak. Viselni meg egy álom őket, olyan, mintha ajakápolót használna az ember lánya. Nem szárítanak, sőt, szerintem még hidratálnak is egy picit, a száraz részeket nem emelik ki. Felkenve kicsit fényes végeredményt kapunk, ezt a krémes állaguknak köszönhetik. 
Az állagukkal győztek meg engem ezek a rúzsok, mert tipikusan olyanok, hogy egyszer felkenem, és ott maradnak a helyükön, nem kell fél óránként ellenőrizgetni a tükörben, hogy nem maszatolódtak e el. Kopni egyenletesen kopnak, először a fényükből vesztenek, az ivást egész jól bírják, viszont evés után érdemes frissíteni őket.

A három árnyalat, ami nekem van:
Nude Elegance: Rózsaszínes-lilás nude szín, a szám természetes színétől alig tér el, ezért nálam ez egy tökéletes mindennapos rúzs.
Smoke Red: Kicsit fáradtabb vörös árnyalat, ezt is szoktam hordani hétköznap, mert a kicsit tompább, fáradtabb színe miatt nem annyira feltűnő. A három közül ennek a pigmentáltsága a legjobb.
Garnet Attraction: Élénkebb rózsaszínes bogyószín, az ajkakon kicsit élénkebb, mint a swatch-on. Ezt szoktam a legtöbbször használni, mert élénk is, de nem is rikít annyira, nagyon jól fel tudja dobni a sminket.


Valószínűleg fogok még ebből a vonalból rúzst rendelni, mert a minőségükbe nem tudok belekötni. Aki teheti, az tegyen velük egy próbát, szerintem megéri! ;)

Ismeritek ezeket a rúzsokat? Hétköznap általában milyen színeket viseltek?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések