Franken #4

Halihó!

Ma egy újabb franken lakkal készültem. 

A receptjére már nem igazán emlékszem, de az biztos, hogy az essence Cute as Hell kiadásából a barack színű lakk az alapja, és ehhez kevertem szintén essence ezüst színű repedezős lakkot. És ha jól rémlik, akkor egy másik franken lakkból is raktam bele. A minősége nem igazán lett jó, két rétegben fed, viszont nagyon lassan szárad - kvázi gyorsan száradó fedőlakk nélkül még jó pár óra múlva is fel lehet sérteni a felületét a lakkozásnak.

A színe elég fura, üvegben nem igazán tetszik/tetszett, de aztán felkenve megváltozott róla a véleményem. Pontosabban felkenve is kimondottan undi színe van, de magamon tetszik. Viszont a színe az tényleg egyedi lett, a világ első nude-hányás-barack/pasztell-hányás-narancs színe (kinek melyik elnevezés tetszik jobban, szerintem mindkettő illik rá). A lakkot pedig Sloth-nak neveztem el, bár annyira nem illik rá a név, de jobb nem jutott eszembe (egyenlőre).

A képeket este vakuval készítettem, de szín hűek lettek. :)





Nektek tetszik?

Flóra

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések