China Glaze - Mingle With Kringle

Halihó!

Ma egy múltkor már bemutatott Nailland-es lakkot szeretnék megmutatni. Ez az első China Glaze lakkom és valószínűleg nem is az utolsó. Mostanában elég sok arany színű lakkot halmoztam fel, de ez az egyik legszebb a gyűjteményemben. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy 3 napig volt a körmeimen! A képeket borongós időben készítettem, napfényben egyenesen szikrázik - aki esetleg követ Instagramon az tudhatja miről beszélek :).


Az üvegről nem igazán írnék, a képen jól látszik a formája, illetve a Nailland-nek köszönhetően nagyon sokan megismerkedtek már vele közelebbről is. Az ecsete hagyományos kör keresztmetszetű. Nekem ezzel a típussal nincs problémás, sőt, nagyon szépen tudtam vele lakkozni. Bár ez a lakk állagának is betudható szerintem. A folyékonyabb fajtából való, ha túl sokat hagyunk az ecseten, könnyen eláztathatjuk a körömágyunkat, úgyhogy mindenképpen vékony rétegekkel dolgozzunk.


Talán ezen a képen látszik a legjobban miért is vettem meg ezt a lakkot. Kisebb-nagyobb, világosabb-sötétebb arany pelyhekből áll az egész lakk. Két rétegben fed, a száradását átlagosnak mondanám. Foil finish-ű a lakk, fedőlakkot nem használtam rá. Árnyékban így nem valami fényes a felülete, de még így sem éreztem szükségét, hogy fedőlakkot használjak. 


Miután a harmadik napon mostam le kivételesen a tartósságáról is tudok mit mondani. harmadik nap végére picit megkoptak a körömvégek, de még a vállalható kategórián belül volt. Pedig nem kíméltem a kezeimet, pakoltam, rendezkedtem, megint pakoltam, utaztam (itt a tonnás bőrönd cipelésre gondolok), mosogattam, hajat mostam. Ennyi teendő mellett szerintem nagyon jól viselkedett, jár neki egy buksi simi (vagy kupak simi? o.O)


A lakk színéről még csak annyit, hogy a sárgább arany árnyalatok közé tartozik, nem épp az a sápadt fajta.


Nektek hogy tetszik? Van már ettől a márkától lakkotok?

Egy kis off:
A következőekben viszonylag sok körmös bejegyzéssel készülök. Az elmúlt egy, másfél hónapban nagyon sok szépséget vettem, ráadásul sok köztük az újdonság, így mindenképpen meg szeretném őket mutatni. Smink fronton pedig kevesebb lesz a bejegyzés egy ideig - eléggé sokat kell tanulni, és a vizsgaidőszak is a nyakamon van nemsokára, így nem sok időm marad sminkelgetni. Remélem nem bánjátok :).

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések