Catrice Créme Fresh - C02 Evergreen

Halihó!


Ma egy sminkes bejegyzéssel készültem, amely fő eleme a Catrice Créme Fresh kiadásában található menta zöld szempillaspirál (és egyben hajszínező és szemöldök színező... nem értem a koncepciót, zöld szemöldök??? Ez még nekem is meredek :D ). Világos, pasztell színekkel kombináltam, de azt hiszem következő alkalommal valamivel kontrasztosabb színeket válogatok mellé, így eléggé semmilyen volt a szemem. Összességén mókás volt ezt a sminket viselni, fura volt, hogy ha felfelé néztem nem homályos fekete pacát láttam, hanem valami fehéreset :D. 



A szempillaspirálról írnék néhány sort mielőtt rátérnék magár a sminkre. Limitált kiadás, a Müllerekben találhattok rá, az ára ha jól emlékszem 1250 forint környékén volt. A zöldön kívül van még egy rózsaszín is belőle. Összesen 8 ml terméket tartalmaz a tubus. 

Az állaga elég sűrű, bár ez inkább a javára válik szerintem. A tubusban kicsit gyöngyházas fénye van, ez a pillákon egyáltalán nem látható. A spirál keféje meglehetősen nagy, nagyobb, mint a Maybelline Colossal Volum' Express spiráloké. Nekem az ilyen spirálkefékkel nincs bajom, nagyon szépen tudok velük spirálozni, illetve itt még a festék állaga is segített ebben. Nagyon szépen megemeli, íveli és hosszabbítja a pillákat, nem hittem volna, hogy ennyire jól fog teljesíteni ez a spirál. Két rétegben is szép az eredmény, de szerintem három rétegben az igazi.

Felkenve annyira nem látszik zöldnek, akik észrevették a pilláimon a színváltozást, azok általában fehérre tippeltek. Összességén én nagyon megkedveltem ezt a spirált. Akik kedvelik a kissé szokatlanabb színeket a pilláikon, azoknak bátran ajánlom! :)



A szememre alapnak a Maybelline Color Tattoo 87-Mauve Crush árnyalatát használtam, majd a belső szemzugot a Catrice Sanghai palettájának az Oriental Pearl Tower halvány arany színével emeltem ki. A mozgó szemhéjamra egy S-he szemhéjpúdert oszlattam el (már kivonták a forgalomból). Nagyon szép orgona lila színe van, és meglepően jól pigmentált is (akciós pultnál találkozhattok még vele - mono púderek közé tartozik, szóval akinek tetszik, kis kockát keressen). A mélyítővonalamra szintén S-he szemhéjpúder került, egy középbarna matt árnyalat. A Color Tattoo-ból még egy keveset eloszlattam a lila színen a szempillákhoz közel, hogy kicsit csillogóbb legyen a szemsmink és kapjon egy kevés kékes irizálást is. :)



A tusvonalat a Glamour napi szerzeményekben bemutatott Alverde limitált kiadású tusával húztam meg. Ebből is található még egy szín (halvány rózsaszín), 1200 forintért lehet hozzájuk jutni. Mint láthatjátok nem sikerült vele hegyes cicafarkat húznom, sajnos ez az ecsetnek tudható be. Egészen rövid és vastag az ecsete, ráadásul számomra kicsit merev is, egy kis gyakorlás nem árt hozzá, hogy hozzászokjunk a használatához. A festék állaga nagyon híg, az ecset szárán kis cseppekben összefutott (összeugrott - remélem érthető). A pigmentáltsága egész jó, bár nem árt kétszer átmenni ugyanazon a területen, hogy kiegyenlítsük a vonal színét. Valamiért az állagából kifolyólag van egy olyan érzésem, hogy az érzékeny szeműeknek nem biztos, hogy beválik ez a tus, mindenesetre senkit sem szeretnék elriasztani tőle ;).




Az alsó pillatőbe is Catrice szemceruza került (Kohl Kajal - Would You Mint?), majd erre ütögettem egy kevés Oriflame-es halványzöld szemhéjpúdert a tartósság megnövelése érdekében.


A szemöldökömet a Catrice paletta Nanjing Road árnyalatával emeltem ki, az arcomra Catrice Camuflage korrektor és Oriflame Perfect Fusion alapozó került. Az arcomat egy régi essence púderrel fixáltam. 

Az ajkaimra a nemrég vett halványlila Miss Sporty rúzst kentem fel, 32 New Age az árnyalat neve. Nagyon kellemes a textúrája, olyan, mintha semmit sem viselnék a számon. A pigmentáltsága is jó, az illata sárgadinnyés (a "klasszikus" sminktermékes sárgadinnyés).


Még indulás előtt (vissza Veszprémbe) az alsó vízvonalamat sötétkék szemceruzával húztam ki, így egy kicsit ki tudtam emelni a szemem.

Nektek hogy tetszik ez a smink? Vettetek valamit ebből az új Catrice kiadásból?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések