Üresjárat - 2019/08

Halihó!

Augusztusban elég sok terméket sikerült elhasználnom, de túl sok újdonságot nem fog tartalmazni a bejegyzés.


A hónapban a Balea mézes tusfürdőjét és az Isana Sun Ozon tusfürdőjét használtam el. Utóbbit mindenképpen próbáljátok ki, isteni finom illata van. Elfogyott két flakon az Alverde avokádós hajbalzsamából és a dr. Organic teafás dezodorjából. Utóbbit nagyon szeretem, viszont nagyon hamar elfogy - havi 1 a minimum. Lehet kipróbálok majd egy csomagolás mentes dezodort a közeljövőben.

Elfogyott az Eucerin Dermo Pure Mélytisztító arctonikom. Kb. 6 hónapig tartott elhasználni, így az ára sem tűnik olyan borsosnak. A Bőrmegújító arckrémet is kb. fél év alatt használtam el, mindkettőt azonnal újravettem. Problémásabb bőrre szerintem nagyon jó választás a termékcsalád.

Elfogyasztottam egy flakonnyi acetonos körömlakklemosót is, valamint a Babylove törlőkendőkből is egy kicsi csomagot. A nedves törlőkendő fogyasztásomat majd szeretném minimalizálni/kiiktatni. Nagyon szeretem az Alverdének ezt a fekete színű arcmaszkját, használata után mindig felfrissül az arcbőröm, puhábbnak és tisztábbnak érzem azt. Egyedül azt nem szeretem benne, hogy jár hozzá egy hidratáló arcmaszk, amiért nem vagyok oda, illetve, hogy csak ez a tasakos kiszerelés kapható belőle. 

Úgy döntöttem,hogy ideje megválni ettől a Baleás sminksegédeszköztől is. Évek óta megvan, de még csak most próbáltam ki. A vékony szilikon formát a szem alá kell felhelyezni, így a felesleges szemhéjpúder nem az arcon fog landolni, hanem a szilikon rétegen, így nem rontja el az előtte elkészített sminket. Nos, barátnőmön próbáltam ki, és igaz, hogy az elején nevetett ami nem segítette a szilikon daraboknak a helyükön maradni, de amikor fapofát vágott, akkor is leesett, szóval használhatatlannak nyilvánítottam. A Catrice All Matt Plus kőpúdere is meg van már egy jó ideje, de szerintem az elmúlt évben nem is használtam, így kidobásra ítéltem.

Használtok csomagolás mentes kozmetikumokat? Miket érdemes a témában kipróbálni?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések