Júliusi AliExpress szerzemények - Bujo #18

Halihó!

Júliusban nagyon sok mindent rendeltem az AliExpressről, de volt, olyan csomag, ami csak augusztus végén érkezett meg. Többek között emiatt kerül csak ki ez a bejegyzés.


Az ehhez hasonló naptáras szilikon nyomdákat már nagyon rég kinéztem magamnak, de csak most jutottam el addig, hogy megrendeljem. Ettől az eladótól rendeltem, de legalább másfél hónap volt, mire hozzám került. Még nem próbáltam, remélem jól fogom tudni használni.

Nagyon sok helyen néztem már ezt a 8 darabos washi szettet. A minták nagyon tetszenek, viszont a minősége elég rossz, nem tapad egyáltalán, az augusztusi tervezőmben is csak úgy tudtam használni, ha raktam a washi tape-ek hátuljára ragasztót. Nem tudom ajánlani, lehet más eladónál jobb a minősége. Innen rendeltem, ha esetleg mégis megpróbálkoznátok vele.

A következő adag washi tape is univerzum témájú és a Gimue Stationery Store-ból rendeltem. A 3 darabos szettet itt találjátok, míg ezt a nagyon aranyos meteorosat itt. Mindegyik nagyon egyedi mintájú, de főleg a meteoros tetszik, hasonlót még egyszer sem láttam, pedig lassan két éve bújom az AliExpresst washi tape-ek után. Viszonylag sokáig tartott, mire megkaptam a csomagom, viszont szerintem még fogok rendelni ettől az eladótól, mert nagyon nagy nála a választék és a visszajelzések is jók.

Rendeltem a Zdolakids Store-ból is 3 washi tape-et, viszont törölve lett a rendelésem, de szerencsére a pénzemet visszautalták.

Szokás szerint a Mohamm Store-ból is rendeltem pár dolgot. Az oldaljelölő vastagabb, mint amilyet szerettem volna, viszont a termék kódnál nem mutatott külön képet amikor rendeltem, így random vettem meg az egyik méretet. A pasztell színei tetszenek, de lehet hogy ennek ellenére nem fogom megtartani. Vettem egy holdas washit innen is, valamint ezt a nagyon szép pasztell felhőset is. Mindkettőnek nagyon jó a minősége (erről a linkről van a kedvenc galaxy mintás washim is ;) ). Rendeltem még innen három vékony metál mintájú washit is. Ezekkel mindig nagyon jól fel tudom dobni a tervezőmet.

Az utolsó szett washi tape-et a Top-living Arts & Crafts Store-ból rendeltem, ahol nemes egyszerűséggel felcserélték a rendelésemet. A "25"-ös szettet rendeltem meg pasztell márványos mintával, de helyette a "28"-as szettet kaptam meg. Nem rosszak a mintái, de a másik ezerszer jobban tetszik. A szállítás innen is kb. 1-1,5 hónap volt.

Nektek melyik tetszik a legjobban? Előfordult már veletek, hogy törülték a rendeléseteket vagy más terméket kaptatok, mint amit megrendeltetek?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések